Separate names with a comma.
Som sagt, efter att jag sett skärmen på en iPad så lämnade jag igen min Folio hands down.
Ja om det där goddag yxskaft svaret verkligen är ett officiellt svar så känns det ju riktigt oproffesionellt. Känns som att någon officiell...
Sweet! :) Min är dock förpassad till de sälla jaktmarkerna...
Skulle ju vara trevligt om ni fick det att fungera! Jag lämnade tillbaka min igår, killen på elgiganten trodde att den dåliga betraktningsvinkeln...
Härligt att det börjar hända något, dock inte från Toshibas håll! :p Det hjälper dock inte upp den rätt sunkiga skärmen. När jag fick se en...
Jag har "vaknat". Kommer lämna tillbaka min Folio. Jag har försökt tycka om den och den har potential men när mjukvaran hela tiden verkar...
Finns ju även ett par sajter med gratis-apps på nätet där du kan ladda ner .apk filer av många apps. Getjar.com, Camangi Market och...
Du kommer inte kunna använda Market. Provade installera på min men den vägrade. Enligt kunniga människor så verkar det som att MAC-adresserna för...
Nu blir jag nästan lite generad så dålig felsökare jag är. Nätverket fungerade utmärkt dock så läggs en mapp upp som heter Spotify2 upp när man...
Ja det var inte det som var felet för igår hann jag spela Spotify ett par minuter som test bara för att några minuter senare få samma problem igen...
Fick det att fungera nu igen... mysko. Har du widgeten för Spotify igång? Jag avinstallerade nämligen den och då funkade det.
Fungerar Spotify fortfarande för dig? För mig funkade det första gången jag provade men nu blir jag bara nerkopplad i offlineläge när jag startar...
Ett tips om ni ska testa den på MM eller någon annanstans. Se till att inte en massa apps körs i bakgrunden. Jag gissar att de som testar plattan...
Fungerar finfint för mig. Tror det gjorde det från första början. Har du testat leka lite med inställningarna?
Någon som fått Spotify att fungera fullt ut? Min fungerar ett bra tag men sen sätter den sig i offline mode och försöker göra connect om och om...
Absolut! Står bara trial version i ljus text i nedre högra hörnet men det stör då inte mig då skärmen är så stor :)
xScope xScope som förövrigt är bästa browsern för Folio enligt mig stöder flash. Trodde först att flashpluginet crashade xScope men det var...