Separate names with a comma.
Det där är ju inte ett dugg likt en iPhone. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nog för att Stockholm är Sveriges största stad, men att Stockholm skulle vara lika stort som landet Libanon.. Nä.. Räknar man med hela länet,...
Hörru! 'Football is not just a matter of life and death: it's much more important than that' - Bill Shankly. ;) Nu håller iofs tråden på att...
Haha! Jobbigt när repan är djupare än glaset!
Som vanligt krävs det en gnagare för att det ska komma vettiga svar. Poznan - KURWA! Som Nagarebozhi säger. Lyssna inte på de som påstår att din...
Snyggt! Men jag tycker du borde köra samma font överallt, så det blir lite mer enhetligt. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Fungerar kanske med piratkopierade eller nåt, med ett annat material i spetsen? Jag kan klicka på touchknapparna med min "kina-penna" nämligen :)...
Hade det inte varit för LGs dåliga historik gällande uppdateringar så hade jag nog tagit en X4, nu fick det bli en S3 och jag är toknöjd. Dessutom...
Härligt! Då ska jag ta och ladda hem er version :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Fick hem min kameralins idag, fisheye: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180917932696&ssPageName=ADME:L:OU:GB:3160 [IMG]...
Alltså.. Kan inte ni bara skaka hand så tråden kan återgå till det den var tänkt för? Först ni två och sen glider ett jäkla troll in och...
Kan man lägga in er rakt ovanpå den officiella utan att göra en full wipe? Jag valde att lägga in den istället för denna, eftersom det var en...
Felpost...
Alltså, senaste nightlyn har gjort något riktigt skumt.. Såhär ser det ut i MX player när jag ska bläddra bland mina filmer/serier.. WTF!? Om...
Det står att man inte ska använda Titanium Backup. Men jag återställde ett par spel utan problem i alla fall. Testa att återställa app för app, då...
Seriöst, vad fan är det för fel på er? Om ni inte är intresserade, varför i helvete bryr ni er om att skriva i tråden? Skickat från min GT-I9300...
Syftar du på Sverige-batteriluckan? Det är just en batterilucka och inte ett skal, så det skyddar inte mer än den vanliga batteriluckan. Skickat...
Jag tycker att den är stabil och har inte märkt av någora buggar, förutom den som orsakade fc på play-apparna, men den finns ju i CM 9 med. Allt...
yes, klicka i "inaktivera HW-överlagringar" i utvecklarmenyn, det avhjälper problemet i CM 10 i alla fall. Fråga mig inte vad ändringen faktiskt...
Kan inte någon vänlig själ fixa Ljusfix till den senaste previewen? Den från 2012-08-01 *Sneglar på DrT*
Försökte söka, men hittade inte.. Jag kan inte ta emot MMS (har 3), fanns det någon lösning för detta? APN o.s.v verkar ju stämma..
vad i helvete? då har jag installerat en segare ics-rom i onödan ju! :P Aja, bara flasha om då :D Förresten, jäklar vilken skillnad det var att...
Bytte tillbaka till denna från Cyanogenmod eftersom denna är bra mycket stabilare och helt utan FCs. Står utvecklingen av denna still? Kan man...
Löste det genom att lägga in gapps till jb från 20120713
Fan också.. Får testa ifall det fortfarande strular med preview 11. Tack för snabbt svar!
Nån som har koll på ifall jag kan flasha in CM9 och gapps (ics) rakt ovanpå CM10 utan att göra en full wipe? Tänkte nämligen testa om...
Nä, det tog lite tid att klura ut det för mig med :) Men klicka på "Arkiv" och sedan "Hämta" så tar du hem zip-filen :) Så du är inte fel ute.
Det är väl ändå Samsung som sköter uppdateringarna för yakjuxw? Medan Google sköter uppdateringarna för resterande. Skickat från min GT-I9300 via...
Musik-appen har försvunnit sedan jag la in den senaste. Testade att flasha om gapps men då dyker bara ikonen upp på hemskärmen igen, när jag...
http://shop.mobileweb.ebay.com/searchresults;PdsSession=d301510d1380a5aa63333fc3fff614e1?kw=i9300+water+proof&x=0&y=0&cmd=SKW :D Skickat från...
Haha tack! :D Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nej men med en smal spets så ser jag strecket jag ritar enklare än med de billiga jag köpte på ebay. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Audiofixen finns länkad här i tråden, lägg in den och flasha via CWM Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Oj, du vet verkligen hur man fixar hemskärmar! Finns ikonerna på XDA eller har du hittat dom på något annat ställe? Byter du dom genom att...
Finns massor som säljer skal, däremot har jag inte sett någon som säljer batteriluckor. Men å andra sidan kollar jag nästan bara på ebay, 7-14...
Jupp, så man får byta dialer osv också. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nej jag håller mig till officiella Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tänkte ha den till att rita med, då vill jag ha så bra precision som möjligt. Så efter att ha läst vad du och andra tycker så lutar det åt...
Det gör man :) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Jag installerade om appen och då fick jag bild.. kanske är hård trafik som gör att den hänger sig? Appen blir sjukt seg så fort man börjar ett...