Separate names with a comma.
Hej, är denna kvar?
Jag har haft min Note 9 i snart 1 år vilket är lite rekord men det finns ingenting på marknaden som jag vill ersätta den med. Kärleken började...
Skulle också rekommendera att köra på iphone med tanke på att du är så van vid det och gillar det. Kolla köp och sälj här på forumet så kanske du...
Har ej köpt den.
Tar Tab A6!
Aha ok, hoppades på 10.5 som kom ut 2018. Hur funkar denna och hur gammal är den? Är rädd att den är för seg.
Exakt vilken modell är det?
Låter intressant. Väntar lite för att se om det dyker upp något mer.
Tjena, visst är det de som är lite tjocka och klumpiga?
Hur är batteritid på denna? Ålder, skick?
Tack för förslag men är tveksam till Acer.
Söker en surfplatta till min son på 2.5 år. Gärna en Apple men andra förslag välkomnas också. Huvudsaken är bra batteri, att den inte är seg som...
Testa göra en fabriksåterställning
I mina öron låter det inte som något annat än symbolpolitik. Samtidigt kan jag tycka det är fel att oroa sig för handlarna i Sverige samtidigt...
Du lär nog sätta pris på alla prylar enligt reglerna.
Nej detta känns så konstigt. Har heller aldrig varit med om att kameraglaset spruckit på någon av mina telefoner.
Bästa valutan får du om du köper en begagnad Note 9 här på forumet då de gått för ca 5-6000
Byt rubriken till sökes.
Vart? Länka
Köpte ett par Icon X till syrran, hon är nöjd och då är jag nöjd. Jimmy är trevlig och bra att ha att göra med!
Jag har alltid stört mig på samsung med deras nerbloatade mjukvara och batterydrains. Men nu med Note 9 och deras nya UI så är jag kär! Det känns...
Hur behandlar du telefonen då? Saker och ting går sällan sönder av sig självt. Min ser ut som ny efter 7 månader, har ett Dbrand skin och...
Köpt av @jimmyfogelqvist
O Ok, kolla om du hittar kvitto så kör vi på 800.
Är du första och enda ägare?
Kartong och kvitto också? 800 inklusive frakt så har vi en affär.
Gärna använda så lite så möjligt. Hojta till om du vill bli av med dina.
Ja det verkar så konstigt, speciellt när S9 har Bluetooth 5.0 vilket ska ha längre räckvidd bland annat, om jag förstått det rätt.
Frugan gick från iphone och apple watch 3 till S9 och galaxy watch 42mm. Det hon har anmärkt på och som även jag har reagerat på är att räckvidden...
Kan testa det :)
Optimerat
Nej, vadå då? Hur ofta är regelbundet?
Det händer mig när jag varit och tränat. Det var samma idag fram till för en stund sen. Gick in och stoppade samsung health så nu verkar det...
Använder du samsung health? Det är antingen det eller bixby för mig.
Har du en sån? Hör av dig.
Är det någon mer än mig som ibland upplever att batteriet drainas. Jag misstänker bixby. Inatt tex så hade jag 49% när jag la mig och vaknade upp...
Såld på blocket.
Se bild
Nu satte jag igång den och fick fram detta, så det ligger på 90 vilket är mer än vad jag trodde. [ATTACH]
Jag förstår vad du menar, men telefonen är återställd så jag kan inte se det nu. Glömde att kolla det innan. Den är prissatt därefter.