Separate names with a comma.
Htc desire hd, komplett med kartong, kvitto, 2års garanti, kablar, manualer, samt ett fint rubber case. Annars så har inte telefonen en endaste...
Har också detta problem
Jag har ett stort problem med kalendern, den laggar konstant hela tiden och det tar kål på mig. Den vägrar ge upp laggar hela tiden och fastnar!
Stackers er som ännu väntar
Säljer denna för 40kr någon intresserad? [IMG]
Finns nu till salu i köp och sälj! Blått silikon skal https://swedroid.se/forum/showthread.php?p=335358#post335358
Hej! Har ett mörkt blått silikon skal till Htc Desire Hd till salu. Pris: 50Kr [IMG] [IMG]
Mörk blå. Tänkte mig 49kr? Kanske inte så bra och prata om sånt här XD
Jaha, om du menar så jag det tar stöten. Rubber gör det. Hur som helst så har jag ett snyggt blå silicon skal till min desire hd den är blå den...
Den täcker rätt bra. Det som jag inte gillar med denna telefon är att kameran sticker ut
Nja, inte riktigt samma priskategori som den andre sa:D Men detta skal är skit bra:D
Haha, detta skal passar så perfekt som det bara går. Passformen längst ner är perfekt. Köpt på ebay för runt 43Kr bästa köpet ever. Plus att...
Jag ber om ursäkt, då jag varit borta 2 dagar mycket plugg!:D Här kommer två bilder på mitt blåa rubber case [IMG] [IMG] Mitt mörkblåa...
Sry Någon pmade och den vart köpt
HAr samma problem här , men tänker inte på det
Min kompis med en iphone sa direkt hjälp och sälj min iphone!:D
Skulle säga en Desire HD
Skärmen är dock liten tycker jag:)
Telefonen finna nu i lager för ett frestande pris på 1999kr. Det är då Cdon som har den....
Jag har tele2 och allt fungerar bättre än det ska!:D
Lagget är helt borta nu, super glad!!:D Hoppas Gingerbread kommer snart!
Ikväll kan jag lägga upp en bild med det blåa rubber case på min desire hd:D
LAGG problemet fixades och debugging grejen. Annars har telefonen inget problem alls, super nöjd med mitt köp
Checkade nyss och såg att det fanns en uppdatering fast jag har gjort det redan en gång förut kanske en ny:s Detta kan låta väldigt noobigt nu...
?????
Nej om jag gör en omstart på en dag, så fungerar allt bra Men jag fatatr inte varför det ska vara så här på desire hd, då jag inte har upptäckt...
Har något väldigt konstigt problem som jag har aldrig sett då jag haft, galaxy s,xperia x10, htc hero, lg gw620, huawei pulse mini eller ja vi...
Finns på ebay för 33kr detta silikonskal
Vill ha det där skit bra bilspelet som följs med på galaxy s vad heter det?
Ohh gud vilket fel!!
Haha ska det inte fungera annars? Fungerade klockrent på galaxy S
Nope...
Hellow! Har testat vanliga mp4 filer med 720p och det spelas upp perfekt. Senare testade jag denna film: Toy Story 3 2010 720p BRRip x264 Men...
Köpte exakt denna vara du länkade för 43kr på ebay
Skit, vilken otur:(
Hej! Är intresserad av att köpa en Htc Hero till en pris av ungefär 2000kr. Telefonen ska helst vara i ett bra skick!:innocent: Telefon redan...
Vi hade tur, vi fick våra fast vi var sist i kön!:d
Xd jag ska hämta ut min imorgon också:d
Bor du i uppsala, undrar bara?
Ser ni allihop, jag sa ju att alla får sina telefoner av tele2 Faktiskt enda operatören som stod vid det dom lovade!