Separate names with a comma.
Fick det att funka, antagligen något glapp, gjorde inget annorlunda men tillslut fungerade dethar rtedan gjort
Nu är allt klart och jag har installerat Usb driver package, revision 3. Vet inte hur man gör sen för att kunna skicka kod till mobilen. Hur...
Jag laddade ner det så får vi se om det funkar, hur gör man efter att den är klar med "Installing archives"?
håller inne volym ner, kamera och lägg på knappen. Testat hålla inne tills skärmen startar, tills hela bootningen är klar, 10 sekunder. Ingen...
Sladd är inte inkopplad. Testat med och utan SIM.
Kan inte starta download mode Jag kan inte starta download eller recovery mode! Allt är fabriksåterställt och jag har inte ändrat något på...
Det verkar som att programmet fungerade, nu hittade den position snabbt.
Allt är original orootat, 2.1 Ska testa om appen hjälpte senare när jag ska iväg. Vad vardet om radio ni snacka om?
I CoPilot kan man se signalstyrkan, inland kan man se flera mellanhöga pelare och ändå inte få GPS signal. Vad beror det på? Borde ju räcka med...
Jag har bara igång positionering över GPS, har ej 3g. Jag tycker dock att det inte borde ta mer än någon minut när man är utomhus. Om GPS ska...
CoPilot verkar funka bra, det enda är att det tar väldigt lång tid innan mobilen får tillräckligg gps kontakt, ibland går det inte alls. Har en...
Tankar ner CoPilot nu,torrent
Jag har inte gratis 3g så jag vill kunna ha kartor på SD-kortet. Jag vill inte ha OSMs kartor för de stämmer inte alls. Google maps tror jag har...
Söker en app för GPS som stödjer offlinekartor. Inte med OpenStreetMaps för de är helt skeva, helst Google maps. Det viktiga är att det inte...