Separate names with a comma.
Har precis fått hem SGS2 och är i full färd med att försöka uppgradera till JB fr ICS. Men det vetti füglarna hur jag ska göra? Har installerat...
Tack så mycket för svaren! :-) Ingen fabriksåterställning lär behövas, är en ny mobil. Så då uppgraderar jag luren direkt och fixar resten sen....
Som rubriken angiver så har jag en SGS2 (ej plus!) under kommande vecka om allt vill sig väl, och som mitt nick antyder så sitter jag i dagsläget...
Nu fick jag till GB, och det funkar klockrent! :-) Avklarat på mindre än 5 minuter! Tack så jättemkt för hjälpen! :-)
Ja, jag är inloggad där nu. :-)
Men kan du förklara exakt hur du gjorde när du slängde in 2.3.7 igen..? Jag gjorde nämligen så här (enl. instruktionerna): -Installerade...
Ok... Jag sitter fortf med ICS. Följde instruktionerna och lyckades tills jag misslyckades. Det poppade nämligen upp ett meddelande (precis som...
Problemen jag upplever är: -Sämre skärmupplösning -Mkt segare lur vad gäller uppkoppling mot WiFi/3G -Vääääldigt långsam kamera -Tenderar att...
Tack så mkt! :-)
Svar till mig? Isf, förlåt, men vilka 2 länkar menar du..?
HUR gör man när man använder Flash tool? Hejsan alla. Jag ska försöka mig på att flasha in den där länken i Flash tool för att kunna återgå...