Separate names with a comma.
Du kan se prishistorik här Samsung QLED QE65Q80T (TV)
Moto Racer 4 och Toki för 10:- Nintendo eshop för Switch Moto Racer 4 Toki Hela rean Search EDIT: även klassikern Flashback går att köpa för 10:-
Intressant, undrar vilka som gjort panelerna
HUAWEI FreeBuds Pro 1420:- på amazon.se...
Jag fick mina lurar igår redan (!), men det var först idag jag testat dom utomhus, brorsan tyckte väl att ljudet var lite "mumligt" eller nåt, men...
Googlar man på dom verkar dom ha rätt bra mic. Elgiganten säljer dom för 299:- just nu....
Jag har handlat därifrån, det gick väl ganska smidigt däremot vill jag minnas paketerandet inte var så bra. Om jag inte minns fel köpte jag ett...
www.azirevpn.com 3 månader för 96SEK eller 12 månader för 360SEK med rabattkoden blackfriday20 gäller t.om fredag.
Du kan dela ut mappen på den stationära datorn och köra nån Raspberry Pi med Kodi eller liknande och spela upp dom med.
Fast det är nog dom som är vinnarna på det, skulle man få lägre pris för all framtid vore det ju nice, men för några månader känns det inte värt...
Problemet uppstår på min Pixel 3 men tror inte det är Pixelspecifikt. När Android-native chatbubblorna från Facebook Messenger kommer upp visar...
Vet inte om det ser likadant ut på Samsung men till höger om enheten under "Tidigare Anslutna Enheter" bör du ha ett kugghjul, tryck på det och...
Nä jag tyckte också det var konstigt, ja försökta argumentera med PostNord men det var hopplöst dom menade på att paketet saknade nån märkning...
Det visste jag inte. Första gången jag beställde från Amazon.de så åkte jag på tull, trots att varorna skickats från Tyskland t.om (men det var...
Det är en liten dator, man kan ha den till vad man vill, men man kan absolut köra 8 bitarsspel i emulator på den, men ska du bara göra det så...
Precis samma problem som jag har, alla andra appar ser rätt ut. (och nej, jag hittar inga inställningar på själva TVn för att ändra overscan).
Är det nån som vet om det går att ställa overscan på nåt sätt? Menyerna hamnar utanför bilden med CMore-appen för mig. Och går det att slå av...
Ja det ser ju lite shady ut ändå. Om du klickar på mer information och visa IP-adress, visar den din IP då?
Hjo här :) Jag kör dock fortfarande Pixel 3.
Jag såg också nån sån enhet igår och jag har också en Mi Pad 4. Har en misstanke om att ROMen jag kör på min Mi Pad 4 kanske är portad från en...
Att importera den är nog inget större problem, men det är väl om man skulle behöva använda garantin det kan bli krångligt.
Jag testade min igår, jag är överlag rätt nöjd med den. Jag hade först problem med CMore som hela tiden sa att jag skulle gå till...
Jo det är väl sant, jag använder i princip aldrig SMS själv.
Vad använder ni leveransrapport till egentligen? :) Har sett att det är några som ältat mycket om det. Sen håller jag ju iofs med om att det är...
Nä Chromecastarna kanske inte uppdaterades så ofta iofs.
Den officiella nätverksadaptern verkar ju tyvärr inte så imponernade, fixar endast 100mbit, men visst har man dåligt wifi hemma är ju det ändå...
Min skickades 04:22 från den kyliga mazarinen.
Jag slog på översättning i Chrome.
Har också sett den reklamen men sidan gav inte ett jätteseriöst intryck.
Nu har det dragits pengar för mig med (877:- vilket låter mycket). Dock har den inte skickats än. Edit: W00t, nu har den skickats också.
För mig står det "Waiting for supplier" (En attente de livraison fournisseur), är det så för er andra med?
För en optimerad mjukvara, bra kamera och att man får uppdateringar i 3 år (och bra flyt trots att den inte har den senaste hårdvaran). Man...
Tog en rätt bra stund innan jag fattade det när jag köpte min Pixel 2 från UK också :)
Beställde just en Google TV från Fnac. Men trodde nog att SVT Play fanns som Google TV-app redan, men det gör den alltså inte? :/
Hoppas inte det blir av, blir väl sämre för kunderna med mindre konkurrens.
Sa dom inte att den skulle komma till fler länder i slutet av året?
Mitt simkortsbyte idag gick smidigt i alla fall, får la se hur Vimla 2.0 funkar framöver dock.
Haha jo insåg väl det också sen.
Vid 10 idag fick jag SMS om att mitt nya simkort har skickats, knappt två 2h senare kom simkortet med posten, så där får Vimla lite beröm i alla...
Om du trots allt kan tänka dig begagnat skulle jag rekommendera nån businessmodell t.ex. nån Dell Latitude eller HP Elitebook eller Lenovo...