Separate names with a comma.
Den är uttagen från Telenor. Kvitto medföljer inte
Telefonen är oöppnad i plomberad låda och säljs eftersom den aldrig kom till användning. Svart färg och olåst, Nordic versionen. Köpt kontant och...
Sålde en XS till @lulzfactor som hämtade på plats. Återigen smidig och bra affär.
PM
Vad är det för färg på fabric case ?
Den finns i västerort
Det går bra att hämta på plats
Köpt från Amazon.de och är oanvänd, helt ny i förpackning. Vit färg. Märket är EasyAcc och kostade 12 euro. Vart inte rätt färg och därför säljs...
Är den köpt hos svensk AD ?
Antecknas, Har dock ett bud från @thelars som i dagsläget prioriteras då han kan hämta på plats
Verkar som Pie har släppts till dem som sitter med NEE version
Verkar vara Beta versionerna som strular. Avinstallera beta och backa till den senaste som fungerar[ATTACH]
@Menno Jag kan tipsa dig om andra forum som är mer lämpade där du kan ventilera dina behov.
Yes, Jag redogör gärna uppgifter ifall jag anser att personen är seriöst intresserad utav telefonen. Som jag nämnde tidigare så har jag själv köpt...
Tackar detsamma !
Nej då ingen fara. Som du nämnde själv och jag tolkar det så är du mer intresserad utav telefonens ursprung än att köpa själva telefonen. Jag...
Nejdå
Inte helt hundra vart företag köper sina telefoner numera
Precis ett långskott, men har tyvärr inte möjlighet till det. Kika gärna tidigare omdömen vetja
Noteras
Hur kunde du se att du körde på beta versionen ?
Inga byten tyvärr.
Har inte haft några problem, har alltid fungerat felfritt och även senaste uppdateringen
Helt ny och plomberad med full garanti hos Apple. Spacegray och inte bunden till någon operatör. Kvitto ingår ej. Bud från 8500:- och frakt ingår...
Kan inte uttala mig än så länge, men ser lovande ut. Gäller och trimma in den också och slå av sånt som är aktiverat per default som man inte har...
Japp, Home_ CSC rensar inte, men med denna går inte installationen igenom. Så total rensning är som gäller om man nu vill flasha Pie. Lika bra...
Samma här, satt med oktober uppdatering. Detta löste jag med att först uppdatera till NNE, med total rensning. Sedan uppdaterade till Pie, fast...
Kan bekräfta att jag gick från NEE till Pie utan problem. Förutsatt att du väljer Home filen som rensar telefonen, Annars funkar det inte.
Jo då, ska funka precis som vanligt. Fördelen är att man kanske får uppdateringar tidigare
löste det sig, tydligen så kan man inte lägga Home filen när man byter från annan operatör. Valde andra filen och rensade telefonen helt enkelt....
Fastnat på odm.img. Några tips hur jag tar mig vidare ?
Menar du att den fastnade på ODM.IMG? för det hände samma för mig Hur gick du till väga ?
En fråga, när du uppgraderade, gick du från senaste NEE till den Tyska (DBT) Pie versionen ?
Topp! Hur gick till väga ? Från ursprungliga till Pie så att säga
Kanske fel tråd att ta upp sånna ämne. Men själv har jag inte reflekterat över det, men jag slutade använda greenify för ett bra tag sedan,...
Tack för era tips,
Vilken optimering funktion syftar du på som går att avaktivera
Inga root eller så behövs, bara ta ner rätt firmware och odin sen bara att köra
Japp, vore bra att få det bekräftat från någon som är bekant med det