Separate names with a comma.
Du har nytt pm ifrån mig ang x10!
Robber du kan ta bort det här för jag byter med dig till 100% nästa vecka :)
Bytes emot sony ericsson x10i?
Vill byta min 2 månader gammla x10i (den stora) emot någon annan android vilken som helst, helst i samma prisklass hör av er!
Okej nu förstår jag =)
Du menar när man håller inne där länge och sen väljer android tagentbord? ja det ljudet suger men på galaxy s är det som tex IPhone skönt ljud :)...
Vill köpa blåtanden MW600 för ett rimligt pris då den saknades till min x10a (?) köpt begagnad dock men vill gärna ha den så är det någon som har...
Bytes emot imac? skämt?:P
Japp finns inget till svenskt tagentbord dåligt! Funkar ju till galaxy s
Vet inte :/ vill ha ljud när.man.smsar
Har valt spela upp signaler när knappsatsen används men bara till nummer knappsatsen. Och den andra funkar inte heller.
Ja men knappljudet funkar inte på tagentbordet. Bara om man väljer android tgb och det vill jag inte ha.:p hur gör jag så det ska funka när man...
Undrar om man kan ha ljud när man trycker på knapparna tex skriver sms. Som tex IPhone eller galaxy s
Okej är den helt klar när inte den gröna leden lyser grönt mer?
Japp jag har 2.1. Blev ju ominstall då den var 1.6 när jag fick den.
Köpte min x10 begagnad och upolever batteriet som dåligt laddade den i natt tog ur den vid 9 smsat lite spelat tio minuter. Och nu har jag 65%...
Utanför displayen är det ju plast du menar väl skärmen?:p
Gött gillar faktiskt mera min x10i mer än galaxy s:)
Sen kan man ha ljud när man trycker på tagenter tex när man skriver sms?
Låter kanske som en dum fråga men vart i inställningar hittar jag notiferingar? Hittade förut i 1.6, men inte nu där man kan ändra den blinkande...
Kommer du ta betalt för appen?
Göteborg bor jag i.
Säljer min för 3500kr o köper hans för 2500kr får 1000kr över = funkar bra. Vill ju helst ha en droid inte en gammal sony ericsson som man får...
Du har pm!
Kan byta emot en sämre telefon men då ska bytes värdet vara 1000kr så jag får 2500kr i handen.
Vill sälja min 5 dagar gammla Galaxy s pgr av penningbehov priset är 3500kr eller bytes emot en mobil som är högst värd 1000kr + 2500 i mellan....
Vill byta min 2 dagar gamla sgs emot en desire i fint skick utan repor! Med kvitto bor i gbg hör av er via pm Mvh
Byt ej! Byte nyss min ip4 emot sgs nöjd ja
Sgs
Ladda ner samsung kies och uppdatera, för att se om du har 2.2(vilket är den nya uppdateringen) inställningar sen om telefonen. Funkar det inte...
Tack :)
Vadå present? varför ska man få en present?:S vart kund i 8 år inte fått någon present.
När ska dom uppdatera Facebook appen så den blir lik den för IPhone? tycker facebook appen är ganska värdelös på Android, man kan inte välja tex...
Tycker jag inte att du är, köper man en telefon ska den vara 100% hatar att få saker som knarrar och låter efter ett tag allt ska vara kvalité!
coolt
Någon annan som råkat ur för detta? hel skumt telefonen bara vibrerar :S jag vet inte hur man återställer den heller. Tacksam för hjälp & svar!
Gjorde en hardreset verkar funka nu
Fick uppdateringen att funkar efter mycket pil och grejs :) Tack för all hjälp!
Jag lyckades :D YES! http://data.fuskbugg.se/dipdip/_JA.jpg Använde denna guiden http://androidadvices.com/upgrade-galaxys-froyo-update/ Äntligen!
Någon som ytterliggare tips ang detta? vill gärna uppdatera den :/