Separate names with a comma.
Det hade väll varit jättebra. Då kanske fler utvecklare hade blivit uppmärksammade på att det finns en publik som har plattor och använder deras...
Samma docka finns också hos DustinHome för 293sek (om man har turen att vara student och har tillgång till studentrabatten). Dock har inte de...
Någon som vet om man kan få tag på ett nytt duck head (alltså den lilla biten av laddaren som man kan byta ut för olika uttag) som passar i...
Här har du en video som visar det. Det är effekten när skärmen släcks. CRT effect on screen lock on Droid X‏ - YouTube
Guiden riktat sig mest till de som har en rom, t.ex. orginal rom, men vill ha denna effekten. Eller de som har flashat en rom som har denna...
Varje gång du gör något som skriver över framework-res.apk. Så t.ex. när du flashar in nytt på telefonen.
Har försökt hitta en guide för detta här på Swedroid men fann ingen. Vände mig istället till XDA och efter lite grejande så fick jag det fixat. Så...
Om du letar i deras release-planer för kommande releaser så har jag för mig att jag sett "XBMC for Android" i version 13. Så jag skulle gissa lätt...
Jag har ett antal invites tillövers. Skicka mig er mail i c/p-vänligt utseende så kan jag skicka invites när jag får tid över. ;)
Finns även en som heter skifta. Kan vara något att kolla på kanske.
Jag tror på att helt enkelt göra ett enkelt benchmarkprogram. Räkna PI till ett visst värde eller leta primtal till en viss mängd. Sedan köra det...
Testa höra av dig till Know IT. De håller på att expandera sin avdelning för mobilapps-utveckling, (Android och iOS). Jobbar tyvärr inte där så...
Jag skulle gissa bara uppdateringarna. Gick på under 5min att ladda hem hela uppdateringen. (destå längre att installera).
Funkade även för mig efter en manuell check. Gött att äntligen köra KF3 :)
+1 i listan över rosa fläckar. Även jag upplever denna prick. Segt då jag redan bytt SGS2 en gång pga ett annat fel på kameran. Kör KE2.
Hoppas jag följer reglerna nu :) säg annars till igen och säg vad som är fel så ändrar jag igen ;)
Jag Förbokade den i april. Så man hade ju kunnat tycka att man hade hamnat först på listan över de som skall få en nästa leverans. Jag ska se om...
Tack för svaret danlar. Läste lite på Konsumentverket och verkar som om jag inte godtar den lösning som cdon har föreslagit så har jag lagen på...
Tyvärr hade min SGS2 en defekt på kameran, alla bilder fick ett blått flimmer. Så jag skickade naturligtvis tillbaka denna till CDON och då felet...
Jag har lämnat in min för att kameran producerade en ett blått flimmer på alla bilder som tog upp ungefär halva bilden om man delar bilden i...
Till en början trodde jag bara att fenomenet började uppträda igår. Men när jag kollade igenom alla bilder på datorn så ser man hinnan på nästan...
Hejsan alla! Jag har märkt att kameran på min sgs2 har en blå hinna som täcker halva bilden. [IMG] Den syns extra lätt i dåliga...
Nej tyvärr inget stöd för svenska. :(
weeiii :-D paketet ligger och väntar på posten. Damn you 8 timmars arbetsdag. Tror jag börjar känna mig lite krasslig *host host* ;-) Hoppas...
Även jag lyckades med samma bedrift. Känns som ett mycket fint pris för den typen av telefon :)
Då min kära SGS blev stulen så sitter nu även jag och väntar på SGS2. Någon som vet om SGS2 kommer att ha NFC?
En funktion som jag tycker hade varit bra som du hade kunnat ta betalt för är att telefonen notifierar en om avgångstiden ändras. Detta var något...
Jag skulle gissa att det är så här. Telefonen vet om den är kopplad till just en docka och inte bara en usb-sladd. När du sätter den i dockan så...
Tack för tipsen :) Jag har wavesecure installerad på den. Dock verkar inte telefonen vara igång just nu så den appen gör ingen nytta :( Delar ju...
Hejsan alla! Ville bara säga att mina fina lilla sgs blev stullen i nattens mörker. Så tänkte bara höra om någon i göteborgsområdet hör någon...
Haha skönt att veta att man inte är ensam :)
Ja de är inte de bästa. Dock kunde jag inte använda mina andra då samsung har sin egen lilla specialare av 3.5mm stereoplugg. Har för mig att de...
Det återstår att ser. Jag återkommer om det plötsligt skulle ge upp. Sedan om det inte framgick så hade jag tappat bort mitt headset och sedan...
Hejsan Alla! Om ni som jag tycker att ert headset börjar bli lite skitigt och sunket så har jag en enkel lösning i två steg. Glöm...
Samma sak för mig. Lite irriterande.
Här har det hänt grejer när man varit borta ifrån trådläsandet. Jag kommer eventuellt och poppar in på Rover efter 17snåret. Beror på hur det går...
Jag körde utan att ha SDK:t installerat då ADB.exe och nödvändiga DLL-filer kommer med scriptet. Fungerade utmärkt för mig. Strax över 2000p i...
Låter som att din hörlurssladd är vriden. Märks lätt att om sladden inte är i spänn utan hänger slappt så skruvar/trasslar sladden ihop sig av sig...
du kan använda din telefon som minneskortsläsare. Jag rekommenderar att ladda hem gparted live cd och boota datorn med den och fixa det där ifrån....
som skrivits i tidigare tv out trådar här i galaxy forumet så kan man tå tag på en kabel ifrån dealextreme för 39sek. För mig fungerar den bra...