Separate names with a comma.
Ja, de flesta har det problemet just nu pga värmen. Klockans batteri får för hög temp, så därför kan man inte ladda vidare till 100%. De släppte...
Spanska heter Español i listan över språk. Titta i listan som är i bokstavsordning.
Mmm, plus att det står Bluetooth...så det innebär återigen att det kommer finnas en LTE-version (för alla andra) och en Bluetooth-version för...
Tråd om deras nya platta som troligtvis presenteras den 9e Aug. [IMG] [IMG]
Ändra alla dina keyboards till Svensk layout. Sen kommer det funka. Det ena Samsung-tangentbordet är inställt på English Layout och den där...
Mitt funkar finfint. Jag har själva plattan på engelska för de svenska översättningarna gör det svårt att hitta, men tangentbordet är på svenska...
Märkligt, det borde funka alldeles utmärkt. Starta om mobilen har du väl testat antar jag. Inga fler idéer i övrigt.
Använder du Samsung-adaptern som följde med mobiltelefonen? Kolla att usb-minnet är formaterat i FAT32. Använd FileManager+ eller SolidExplorer...
Till skillnad mot EE som går åt ett helt annat håll och låter användaren ha samma telefonnummer till flera olika enheter. Ett samtal, så ringer...
Det enda tråkiga är om operatörerna tar ut jätteavgifter. T ex mer än 100 kr i månaden för en klocka. Det skulle nog starkt motverka lusten att...
Norge sålde Gear S2 LTE förförra året. Samsung Gear S2 3G Classic Spanien säljer Gear S3 LTE. Vet inte vilka av deras operatörer som erbjuder...
Gear S2 släpptes också med LTE i vissa länder redan vintern 2015. S3 LTE finns också men samma problem som tidigare; Sverige har fortfarande inget...
Du kan köra Kodi på surfplattan och Yatse på mobilen för att styra Kodi. Borde funka finfint....
Jo, en av mina favoriter har denna funktion. "Samsung Gear S3 Outdoor" heter den. [IMG]
Skumt, men jag kan eventuellt ha flashat in en brittisk uppdatering runt nyår när jag köpte plattan, minns faktiskt inte. Men det skulle förklara...
Hann bara testa några timmar under nattpasset, tyckte surfplattan blev mycket rappare, svarade snabbare vid all interagering. Däremot tyckte jag...
Precis släppts...[IMG]
Samma här, flashade in BTU på fruns S7:a Verkar funka fint än så länge.
Ah tack för tipset. Hoppas verkligen de gjort något åt segheten i klockan. Igår när jag var ute tränade, spelade musik trådlöst från mobilen och...
Någon mer än jag som har extremt långa installationstider när ni uppdaterar en eller flera appar? Det tar över 1 minut att installera en update...
Tipsar om ett fodral som var snyggt och funktionellt. Bra skydd på insidan och det går att ha pennan på utsidan eller sätta fast den i keyboard...
Huawei MediaPad M3 8.4 LTE 32GB kanske? Den är förvisso lite större, men skärmen är desto vassare. Finns en 64gb:are också som kostar nån...
Ja verkligen, jag har garanterat kollat senaste tre veckorna. Har iofs varit utomlands en dryg vecka med roaming utan Wifi men innan vi drog så...
Precis, fick Oreo innan de gick ut och stoppade den. Mitten på feb tror jag det var. Nu kom det som sagt en liten mindre uppdatering. [IMG]
Fick precis en update till mobilen på ca 550 mb. Olåst S8 med Oreo.
Vill även nämna att jag köpte en Sony Z4 Tablet i december för att jag ville uppgradera min 4 år gamla Tab S till en modernare och snabbare 16:10...
Någon som hittat ett fullklister-glasskydd för skärmen som passar skal tillverkade av UAG? [IMG]
Har aldrig haft eller ägt en äppelprodukt, så kan inte jämföra men har inte märkt av någon märkvärdig lagg förutom när jag kör massa...
Mäh! S8 får bara 3120 i inbytesvärde +1200 kr när jag matar in mina uppgifter.
Har du tittat på Tab S3? Den har en penna och med en 9,7" skärm så fyller faktiskt pennan en riktigt bra funktion jämfört med en "liten"...
De flesta här inne i forumet kanske köpte S8 förra året och väljer nu att invänta Galaxy X nästa år istället? Visst, stereohögtalare, lite vassare...
Någon som sett några bundle-paket med S9? T ex få med ett 256 gb minneskort, eller AKG-hörlurar, VR Headset, DEX-docka?
Verkar släppas ett helt gäng idag även Nordic countries. =) Firmware download for Galaxy Tab S3 SM-T825
Testade själv :) Verkar ha gått bra, lite bökigt med Odin eftersom jag inte hållit på med rom:ar och ODIN3 på några år. De verkade ha gjort om vad...
Ingen som testat att flasha in BTU som släpptes för snart en månad sen?
Ah ok, ja just det. Då dyker den väl upp när som helst. Redan släppts ett gäng såg jag. Hoppas jag blir av med den bedrövliga stand-by-tiden. Drar...
Vad laddar du ner för uppdatering? T825XXU1ARA2 har inte släppts i Norden än vad jag kan se.. :)
Du hade rätt! Skyddet funkar faktiskt över förväntan. Riktigt trevliga tangenter att skriva på dessutom,även om det tar en stund att vänja sig vid...
Monterade på ett skärmskydd på surfplattans baksida idag. Blev helt ok. Tror inte magneteffekten påverkats mätbart. Fick klippa till skyddet lite...