Separate names with a comma.
tråd kan låsas
Bump
Det jag har och byta mot är en sgs2 samt en lg optimus 7 och kanske en slant.
Du har PM
Inte intressant med WP7
Ingen annan telefon som är intressant?
Du vill inte byta mot en LG Optimus 7?
Som jag skulle vilja byta mot en Galaxy tab 8,9 med 3g & wifi. Någon som är intresserad?
Intressant med en Lg Optimus 7 Mango med svenska menyer?
Fortfarande intresserad av ett byte dock har jag ändrat uppsättningen av mobilerna. Uppsättningen jag har nu är: 1 st SGS2 1st LG Optimus 7 (med...
Har skickat ett pm till dig.
Är sugen på att testa en Galaxy Note och tänkte kolla här innan jag går och skaffar en. Mobilerna i rubriken kan jag tänka mig att byta mot en...
Mobilen bytt, tråd kan stängas
Är det Omnia W då?
Tack för bytesförslaget men är endast intresserad av Wp7
Har en Nokia N9 som jag skulle vilja byta mot en nyare WP7 telefon för att testa OS:et. Kom med förslag.
Nokia N9?
Asus transformer kanske skulle vara nåt?
Är det telefoner du är intresserad av bara? Har annars en Asus transformer.
Om du har någon invite kvar skulle jag bli glad om du ville dela med dig. [email protected]
Hej, har en liten fundering kring web-tv uppspelning. Är ofta inne och surrar på aftonbladet, gp och expressens mobilsidor och ibland vill man...
Jag har provat nu att ändra till 240dpi och startat om telefonen men det står fortfarande att din enhet är inte kompatibel med objektet Flash...
Har dragit in denna och gillar den skarpt, dock saknar jag flash. Det står att min enhet inte är kompatibel i market, nåt jag har missat eller går...
Inte på ett tag tyvärr.
Jag kan tyvärr inte på fredag, frun hade tydligen bokat upp annat då. Sorry
Verkar som att det får bli på fredag ändå, har du någon idé vart vi skall träffas?
Jag hör av mig lite senare idag.
Jag får höra av mig, frun jobbar kvällar annars får det bli någon annan gång om intresset finns kvar då.
Den är svart, kör för närvarande CM7 på den. Vilken tid på fredag? Är den olåst?
Jag kan nog tänka mig ett byte, bor strax utanför GBG.
ASUS -- next generation Transformer will be announced Nov 9, ICS on existing hardware this year | Android Central
Tråd kan låsas
Bump1
Tänkte kolla om det finns något intresse för ovan produkt. Kartong och laddare dock inget kvitto. Flashad med overcome rom, icarus edition. Hade...
Det finns en massa språk och svenska är med bland dessa
Vilken variant är det? Vart finns den?
Ja, 7,1
3500:-?