Separate names with a comma.
Upptäckte i förgår att man nuförtiden kan köpa saker direkt på Taobao och får varorna hit skickad direkt! Man betalar med vanlig kreditkort och...
Så klart. Men då är det 1200+frakt vi säger eller hur?
Kan du hämta den så är den din. Annars blir det ca 60 kr mer med frakten.
Det tackar jag för. Sonen var jätte nöjd med S3:an tills att han blev övertygad av sina kompisar att en Iphone är alltid bäst :-/ Nu har han en...
Jag är med i budgivningen för Note 3:an nu på tradera men blev överbuden omgående ;-) Få se vad det hämnar. Du har inte satt ett reserveringspris...
bump 1
Tack men nej tack! Lite till vill jag ha för den.
Ha faktiskt en Samsung S3 till som ska säljas. Den har min fru haft och är i mycket bra skick. Olåst, peble blue (mörkblå). Lådan, laddare och...
En S3 i bra skick för lite mer än 1000, är det helt otänkbart?
OK, då förstår jag. I så fall tar jag bara dockan då. mvh/HasseY
Jag kan ta dockan och Win 8 skivan om det är så att man kan installera Win 8 på en dator som har äldre Windows idag. Förstår inte riktig vad...
Ha också en S3 i bra skick. Vill dock ha lite mer än en tusing för den.
Vad sägs om 850 + frakt?
En vit Xperia S i bra skick. Skärmskydd är på från dag 1 så skärmen är i mycket bra skick. Mindre normalt slitage på hörnan. Kan skicka över...
200 kr börjar jag med
För resten är en S3 för stor? För jag har också en S3 som jag vill bli av med. Pebble blue olåst, dock rootad men kör Sense just nu.
Vad sägs om en Xperia U, vit olåst, stock Rom. Tycker att den är den bästa tjejmobil som finns (kanske inte äldre tjejer som kör tunga spel od)....
Tack för en smidig affär.
Hoppas att det är OK att ställa en fråga, om inget annat som ev. extra bump. Ha alltid undrat om hur det är att sälja saker på Tradera. Hur gör...
Min son tycker att en Iphone 5 är bättre så nu har han bytt ut sin S3. Telefon är i fint men använt skick. Har varit ihop en flip cover hela...
Upplyst tgb är det som sorterar bort de flesta. Söker du efter just det i prisjakt borde du kunna få ut några alternativ. Jag fick 11 träffar när...
Tack PM är skickad. Du får också välja hur du vill bli tackad:) Choklad, blomma eller godis :p?
Har köpt en begagnad Asus G75VW 17". Men ingen väska följde med. Därför tänkte jag kolla om det finns någon här som har en liggande och kan tänka...
Sony Xperia S, vit olåst? Sony Xperia U, vit olåst?
Är det en skiva eller bara en nyckel? Höj budet till 150 kr + ev frakt i alla fall :-)
100 kr + frakten om den är en Windows version.
Ha också haft MW600 förrut och nu köra Sony smart headset pro dagligen. Funkar bra för både musik och samtal. Händer ibland att det hackar när man...
Min son har samma diagnos. Han fick sin första mobil när han var liten, en Ericsson walkman (kommer inte ihåg vilken). Nu har han haft en del...
Har du fått den? Enligt kund feedback på sidan som du länkade till finns det folk redan fått hem den. En 7 tummare som telefon, låter mkt. Men...
En lista på Taobao agenter För dem som kan lista ut vad en Taobao sida säger så kan denna sidan vara lite hjälp om man skulle välja en Taobao...
Du är för skeptisk mot dessa produkter :-) Vad sägs om denna då http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2655593?
Hittade en test/review om den MX69T Pro http://www.gizbeat.com/3179/mt6592-hero-star-h9008-review-part-1-gps-lcd-wifi-general-impressions/ Det som...
Ja, det förstår jag.
Tack för förslaget. Tyvärr har ingen av dem NFC och alla är inte FHD (glömde att nämna det innan). Som jag sa innan att jag inte vill betala...
Vilken menar du nu? Den sista som err0r nämnde eller den sista som jag hade? Jag siktar på att roota mobilen och installera custom ROM så jag...
Ha kollat lite på Taobao (ebay motsvarande i Kina) och Ebay efter en ersättare till min gamla Xperia S. Fundera mest på en MTK6592 phablet med...
Tänk att köpa en mobil/phablet från Kina och ha kollat rätt mkt på Taobao. Ha dock inga plan att åka till Kina den närmaste framtiden. Vad ska man...
Be om ursäkt, ljungbacka. Jag måste tyvärr dra tillbaka mitt bud. Ska köpa en nyare kinesisk dual-sim phablet istället.
1200 + frakt är mitt bud. Du får gärna skicka den till Envirophone dock. Lycka till.
Några frågor: När köpte du den? Rootat? olåst? Hur länge ska budgivningen vara på?