Separera namn med ett kommatecken.
Jag hade hoppats att Allshare skulle fungera som på mobilen i och med uppdateringen, men jag hittar inte det alternativet någonstans. Har googlat...
T-bordsbuggen har jag inte upplevt eftersom jag kört SlideIT sedan något år tillbaka (kan förövrigt rekommenderas). Ljudbugg har jag inte upplevt,...
Funkade förövrigt fint att installera senaste gapps, då kom mitt Googlekonto tillbaka. Tack.
Har haft två LG-loggor sedan jag började använda CM10. Har svårt att tro att det påverkar någonting :-)
Ljudbuggen har jag inte heller stött på sen ett gäng nightlys, dock har jag problem med den som släpptes igår (13/1). Dels har den problem med att...
Tack, Snytbaggen. Uppdaterade till 1109 imorse och det löste ett litet problem jag hade med Bluetooth. Efter att jag gick från orginal-romen till...
Ingen som har någon idé kring problemet med att luren väljer fel operatör? Och om det påverkar någonting.
Har varit våghalsig och inte bara rootat min lur utan även slängt på CM10, 1108:an. De mesta verkar fungera, jag kan ringa, sms:a, surfa både med...
Ursäkta om jag kapar tråden, men jag har ett annat problem rörande kalendersynkning. Jag har en hel trave med kalendrar som jag prenumerar på,...
Nä, jag sökte med och hittade egentligen bara det du länkade till. Jag har avinstallerat samtliga appar som jag installerat under juni då felet...
Fast då måste man roota (korrekt uttryck?) telefonen och det vet jag dels inte hur man gör och är dels inte så sugen på att pilla med saker jag...
Nu har jag insett att Spotify är oskyldigt. Den här tjänsten börjar prata med någon för glatta livet så fort jag drar igång en app. Startade...
Någon som vet vad servicen i rubriken gör för något? Jag har under junimånad (sen jag uppgraderade Spotify) slagit i datataket två gånger på tre...
När jag drog igång spelet igen så hamnade jag på start menyn och var tvungen att ladda om mitt pågående spel. Kan ju vara något med min lur med...
Även jag började lira CM-spelen under mitten av 90-talet och det här ger en härlig nostaligkänsla. Jag ser enkelheten i Handheld som en fördel...
Siba. "Fabians värld" får mig att vilja begå mord.
Ser inte vitsen med att fuska? Är lite som i alla andra nätspel; att vinna genom att fuska kan ju knappast ge någonting?
Jag en O2X och använder MW 600 helt utan problem. Går utmärkt att byta låtar etc även i Spotify. Fungerar precis som det ska. Enda nackdelen är...
Aha, där kan vi nog ha felet. Flyttade över hela mappen med musikfiler till mnt/sdcard/_ExternalSD istället. Ska se om det gör någon skillnad när...
Min bil (Kia Cee'd) har en fräsig USB-port i stereon och när min fru kopplar in sin Wildfire så hittar den hennes mp3-filer och man kan växla...