Separate names with a comma.
Jo, tanken har slagit mig, men nu är den rootad. Jag försökte skicka in den tidigare när den började strula men då avrådde dom mig att göra det...
Allt det är redan gjort. Den blev lika varm med stock som nu efter root samt ny kernel/rom m.m. Batteriet har jag gjort en wipe på. Det...
Lös detta om ni kan... Har ett spännande problem. Jag har haft problem med att telefonen blir varm, onaturligt varm. Även när jag laddar den så...
Jag använder den jag tycker är bäst. Nu är den ju tyvärr på Tyska men jag bryr mig inte. Den visar allt på ett bra sätt...
Vad är det för ikoner? Dom var riktigt snygga
Jag har också TRE & gjorde precis som "lasse58". Allt fungerar perfekt, inga strul efter 3 dagar. Jag kör med go launcher.
Ok. Får göra det till nästa rensning. Får ta och köpa det igen då. tack för snabbt svar.
Hur går jag tillväga efter att jag gjort en systemåterställning & uppdaterat till ics. jag har tidigare köpt svensk kalender. denna app måste...
Enligt ett par andra inlägg på forumet från folk som varit i kontakt med TRE så ska det släppas senast i slutet av mars.
Tror det är något fel med ditt usb uttag. Sök på förumet efter usb problem så lär du hitta något.
Har du lust att dela med dig av dina psd filer? Ska jag hinna mecka ihop allt så vore det bra att ha halva jobbet gjort. Jag började fixa...
Spelen som var/är? gratis för ett tag sedan var ju inte kattskit. Jag brukar kolla samsung apps lite då & då, tycker de har en hel del vettiga...
TACK! Nu blir det lek igen ikväll.
AHH, nåt liknade är jag ute efter. Väldigt snyggt! vilka program har du använt dig av? Måste man ha rootat telefonen för att få till det på...
Men det innebär ju också att man inte kan använda home knappen alls? Jag använder nästan bara home knappen för att låsa upp. Annars ser jag...
Jag satt i samma sits för ett par veckor sedan. Valde mellan note, nexus & s2. Jag hade däremot aldrig tanken på att vänta på nästa modell....