Separate names with a comma.
Jag har läst någonstans att HBO inte fungerar på rootade enheter. Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Håller med om att whatsapp är oslagbart på många sätt. Alla alternativ är sämre på ett eller annat sätt. Problemet är att det fortfarande är...
Ungefär det jag menar men jag ställer in fast ip på varje enhet istället för på routern. Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Tack för alla svar. Jag kör Go SMS och har gjort en egen anpassning av utseendet. Det tar en stund, men då får jag det precis som w vill ha det....
Twitter för att övervaka huset? Vad vill du göra egentligen? Berätta mer så kanske jag kan ge dig lite olika förslag. Sent by Tapatalk from my...
Battery mix kan visa exakt när batteriet når en viss procentsats vid laddning eller användning. Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Jag har ställt in mina prylar så att de har fasta ip-nummer i vårt nätverk här hemma. Vad hindrar dig från att göra det samma? Sent by Tapatalk...
Eftersom det uppenbarligen går att överföra pengar direkt mellan olika konton även under så kallade bankdagar så tycker jag att det även ska vara...
Ven bryr sig om deras uppfattningar. Lägg in en egen rom så får du jb redan idag. Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Det var som tusan. Då fick jag lära mig något nytt till frukosten idag. Tack ska du ha! :-) Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Det blir dessvärre rätt svårt att eftersom du vill automatisera händelser i en app. Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Ok, tack för tipset. Jag köpte min MK808 ifrån geekbuying.com för $62 och fick den efter ett par dagar. Visste inte att det fanns olika...
Var köper man en MK808 för 369 kronor? Sent by Tapatalk from my Samsung Galaxy Note.
Hej alla. Jag undrar vilken app gemene man använder. Jag har använt GO SMS rätt länge men börjar tycka att det är för mycket teman och för...
Tasker heter appen som löser detta åt dig. Jag har ställt in Tasker så att den startar Tunein klockan 05:59 varje vardag. Tunein är förinställt...
Pk, råkade posta i fel forum. Kanske mod kan flytta tråden? Tack på förhand! Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag är också mycket intresserad av en sådan tjänst. Hur går det? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
En bra sak är att skapa en mapp med kontakter till de nummer dina föräldrar oftast ringer till. Lägg den mappen direkt på hemskärmen så blir det...
Hej. Min son har en HTC Wildfire S som jag har rootat och lagt in CM10 på och allt fungerar fint. Problemet är det vanliga när det kommer till...
Äntligen går det att zooma in till valfri nivå och ändå är texten korrekt radbruten. Detta w den enda funktion jag verkligen har saknat. Nu blir...
Jag använder rock player för att strömma film ifrån mina nas:ar. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Fungerar fint här också. Använder mx player. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Droidmote kräver root på servern (Mk808), men lägger du in antingen Finless rom 1.5a eller den firmware som geekbying släppte i slutet av oktober...
Jag har också en MK808 (mycket bättre än Tizzbird) och Droidmote fungerar fint. Lägg in Finless rom 1.5a så blir stickan automatiskt rootad....
Dolphin hd ska du använda. Den som följer med plattan använder du endast för incognito-surfning :-) Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Jag styr min MK808 med en trådlös. USB-mus jag köpte på Kjell. Det går att ansluta diverse olika tillbehör via usb om man ansluter en USB-hubb....
Ett tips är att du sätter upp ett wifi hos dina föräldrar. Då slipper de tänka på hur mycket de använt det mobila bredbandet. En sjysst router får...
SS Launcher ser ju riktigt trevlig ut. 1. Går det att spara alla inställningar utifall att jag behöver blåsa mobilen? 2. Laggar den? 3. Har...
Sök på countdown på Google Play så hittar du massor. Efter är det någon speciell variant du är ute efter? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Någon som är duktig på att använda Autoremote? Jag försöker skicka värdet i en variabel ifrån tasker till en annan mobil som kör autoremote...
Jag har den som ligger på Google Play Store, men med tanke på de senaste dagarnas händelser så är det kanske en äldre version som ligger där....
Jag skulle nog hellre satsa på en liknande sticka som heter MK808. Den levereras med Android 4.1.1 rootad och klar. Det finns en hel del videor...
Jag har noterat att direktsändningar bryts efter några minuter om man använder den inbyggda spelaren men att det fungerar fint om man använder...
Tack för en mycket bra app. Jag vill bara meddela att Play SE fungerar fint på min TV-sticka MK808 som jag har ansluten till min fem år gamla tv....
Jag har inte läst alla inlägg i tråden, men jag brukar använda min nas eller dropbox när jag behöver flytta filer mellan någon av mina...
Testa Droidmote. Du köper servern som du lägger in i tv-stickan och sedan lägger du in klienten i din mobil. Fungerar utmärkt på min MK808....
Installerat samt givit högsta betyg. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Tack för ett utmärkt svar! :) Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Droidmote fungerar fint. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Bara nyfiken: Varför satsar ni på 802 istället för MK808? Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2