Separate names with a comma.
He he, nej, roligt har det inte varit, utom möjligtvis den inledande triumfen när det visade sig vara lätt att roota den… Och som tur är har...
Ha ha, är det så alltså? Alla Youtube-are verkar ju så glada över att ha kommit förbi 4.1.2... Och ingen har nämnt att den tjockar ihop av det. Nå...
Oj, nu postade vi samtidigt. Jo, alltså den är ju fast på 4.1.2, och jag skulle gärna köra en något modernare Android-version.
Jodå, jag läser och läser och kollar på dussintals YouTube-klipp. :cool: Och har fattat att TWRP eller CWM är alternativa recovery, som ger mig...
Tack för förtydligandet, men en följdfråga (eftersom jag är på jobbet och inte har luren med mig): när du säger att TRWP »är inkört», räcker det...
Ursäkta min otydlighet. Självklart startar Galaxyn om, men den startar då om i Androids Recovery mode och inte i CWM eller TRWP.
Tack för tipset, men det har jag gjort, två olika appar dessutom, men ingen rebootar. Jag är ju van vid att vanliga svenne-appar helt enkelt bara...
Just det, Heimdall – när jag installerar den får jag beskedet »Det här paketet är inte kompatibelt med den här versionen av macOS och kanske inte...
Update: det gick att välja »starta om i TWRP» (och jag har ett par TWRP-appar) också när jag kom vidare. Men ändå startar den i Android mode. Är...
Tack igen! Jag trodde jag gjort det. Men nu köra jag den igen. Den påstår mycket riktigt att Samsung inte har någon officiell CWM och frågar om...
Tack för snabbt svar! Rooten har jag dock redan fixat! Det som krånglar är just momentet att starta om luren i TWRP eller CWR mode. Testat ROM...
Detta har nästan drivit mig till vansinne de senaste veckorna. Köpte en begagnad Galaxy S2 i900 till grabben, jättefint skick, men den är ju fast...
He he, ja Swype fanns redan på min (förra) tid... Men ok -- tips 1, avinstallera TouchPal och prova mig fram!
...och -finns det svepskrivning på den?
Tack för svar --är det detta? https://play.google.com/store/apps/details?id=net.cdeguet.smartkeyboardpro (har varit borta från Android ett par år...)
Har precis skaffat mig min första ZTE Axon 7, och känner mig mycket förväntansfull. Allt känns bra så här långt, förutom en liten irriterande...
Jag har letat runt efter såväl svenska som utländska trådar som översiktligt visar hur du kan dela ut nätverket från din Google-platta. I...