Separate names with a comma.
Jag har problem med den officiella Sense-ROMen. Själva sense som UI har jag inget emot men två tydliga försämringar har skett sedan jag...
Jag har problem med den nya uppdateringen. * Det förefaller som att en del samtal ej kopplas upp. * Det händer ofta att jag måste skicka om SMS...
.exe-filen från 4shared, hur installerar jag den? Jag sitter på Mac OS och försöker följa dels xda-guiden och Swedroids wiki. Om det absolut...
Tack!
Hej på er! Jag vill installera denna ROM utan omsvep. Jag har aldrig rootat eller gjort något dylikt med telefonen så jag skulle behöva några...
Jag misstog mig förut. Jag använde aldrig scandinavian keyboard utan standard. Det är standard som buggar sig i detta fall. Nu när jag aktiverade...
Prövade det men utan effekt. Det är precis samma sak utan scandinavian keyboard.
Alltså, nu känner jag mig blåst. Buggen finns tyvärr kvar när man använder quick response. Nån som upplever samma sak?
Jag har nu testat en hel del apps som erbjuder alternativa kontaktböcker och dialers men jag blir aldrig riktigt nöjd. Varför vill jag ha en...
Jag ska pröva att avinstallera och ladda ner igen. Tre minuter senare> Droidgren! Tack! Hjälte! Nu är buggen borta. Jag hade uppenbarligen inte...
Ja, man blir smart av att lyssna på smarta människor :)
I något hörn kunde man ha en snabbknapp för senaste Ekot.
Jag har fått den där distorsionen någon gång också. Verkar sammanfalla med buffring av något slag. Visst är bild- och ljudkvalitén bra?
Jag kör senaste versionen.
Tjena! Efter att ha använt Handcent i två veckor har jag börjat reta mig på en bugg. Jag undrar om andra har upplevt samma sak: När jag...
Den som jag använder heter bara TED. Den är utvecklad av ett företag som heter VenueM.
Kolla TED talk appen. Den kvalitén på video och ljud önskar jag hos en SVT Play-app :-)
För mig fungerar det inte alltid helt smärtfritt att lyssna på 3g-sändningarna med den inbyggda mediaspelaren - trots bra 3g täckning. Den spelar...
Av nyfikenhet, är alla SR:s 3g strömmar i samma kvalitet/bitrate? Kanske man kunde snålkoda talprogram hårt och öka bandbredden för t.ex. P2....
Dennis, starta en privat firma och skaffa flat rate-abonnemang hos TRE. 600:- i månaden Du får: * HTC Magic (24 mån avbetalning) * Obegränsade...
Vill bara, likt många andra, visa mitt stöd för en välfungerande SR-app med fokus på live-strömmar och podcasts. En feature som jag önskar:...