Separate names with a comma.
Bra där, då har vi hittat en bugg =)
Jag skulle ta en Desire HD. Köper ingenting från Samsung då jag har haft dåliga erfarenheter från dem... dessutom ser det ut som en wannabe iPhone...
bra inlägg! håller med =)
Under min vecka med RC6 så hade jag inga omstarter och inga dubbletter, faktiskt inga problem alls... Körde scriptet för dalvik-cache till...
bump! Uppdatera tråden =) Kör 1.8 nu och är sjukt nöjd, blir till att stanna på den här tills det att det kommer en Oxygen Gingerbread ROM som har...
Jag fick samma meddelande av LauncherPro ett tag. Jag tog bort backupmappen som LP har på SD kortet och då fungerade det igen efter ett tag. Var...
Är det inte bara homelaunchern som kanske startar om?? Vilken launcher kör du? Prova en annan och se om problemet består..
WP7 är ett mycket kompetent operativsystem. Något annat kan man inte säga. Det jag frågar mig är om det behövs ett till idag?! Snart kommer ju...
Kul att höra! Välkommen i gänget! =)
Jag skulle nog rekommendera att du väntade en liten stund för att se om HTC släpper någon ny mobil runt slutet på mars/början på april. Om du inte...
micro usb. finns på kjell&co, netonnet mm. Original finns hos alla som säljer telefoner, dock ofta dyrare...
Den kan inte försvinna om du inte har bytt ROM efter root tex. Om din telefon är original så ska den ligga under widgeten Klocka, då får du upp en...
Du får lägga upp dem på en bildsajt såsom flickr och sedan använda internetaddressen till bilden och klippa in den i ditt forumsvar. Man använder...
Pure Grid Calendar Widget borde funka. Går att ställa in på veckovy med tidsmarkeringar.. även intervall går att ställa in, såsom kl 6-20: [IMG]
tror inte att det fungerar i ADW. Antingen får man modifiera varje apk fil för sig och byta ut programikonen i apk'n. Men det är ingen som orkar...
Jag har själv jobbat för Apple.. med vad låter jag vara osagt här... Äger dock själv en HTC Desire så jag anser att jag är rätt så opartisk och...
hmm, skulle Arcen vara i storlek med en Pad?! Den är lika stor som alla andra mobiler såsom iPhone, Desire, Desire HD (som dock är ännu...
Patchen kör ett script på din Desire som gör att alla apps går att flytta till SD-kortet. Det krävs inte root.
För det första så är ju smaken som baken. Är medveten om att Handcent går att anpassa en hel del men det går också med GO Sms. Jag tycker dock att...
Tack! Bra då har vi det bekräftat.. =( Då kör jag S-on ett tag till. Vill egentligen bara S-Offa för att kunna radera systemapplikationer...
Jag fick det från Dreamhawks Root guide i självaste "guiden". Verkar dock som att han kan ha förhastat sig då det kanske bara fungerar på CDMA...
Leedroid har visst undervolt. Undervolt betyder inte att sänka processorns arbetsfrekvens (genom ex SetCPU) utan att sänka voltgränsen som...
Det var i alla fall Reboot Recovery som jag menade =) Jag fattar inte riktigt hur du gjorde heller, men det var ju bra att det löste sig!
Läs mitt svar om samma problem vid partitionering med ROM Manager några sidor bak i tråden! =) Edit: Här är posten -...
Tack för tipset, verkar riktigt bra! =) Edit: Rea på den verkar det som 2,49 USD nu...
Väcker denna tråd till liv igen då det verkar som att nya Unrevoked 3.32 fixar S-Off automatiskt. Jag undrar om det är riskfritt att bara köra...
Får se om jag har fattat det rätt nu: Om man vill ordna S-Off på sin Desire, är det då bara att köra Unrevoked 3.32 igen så får man det? Inget...
Miui är nog den som är minst standard. Sen så är alla "vanilla" ROM'ar rätt så annorlunda Sense upplevelsen. Men grunden är den samma. =)
Leedroid har allt som standard ROM'n har + lite extra. Den rekommenderas verkligen för den som känner sig nöjd med original men som kanske vill...
konstigt, tvärt om för mig!
det är ingen dual core! Det är en single core på 1.2 ghz... Sen så var väl DHD en Europeisk version av den amerikanska HTC EVO 4G. Thunderbolt...
Det är väl bara att flasha zip filen för den nya radion i recovery som Dreamhawk sa?! Ni som har någon HBOOT kanske inte har någon recovery...
bump! Infinitum =) Om det är någon annan som vet svaret så får dem gärna svara annars =)
jag kör också shootme =)
Det är ju värt att flasha in en ROM såsom Leedroid som är väldigt standard och utan buggar. Då slipper man ju att roota om och hålla på vid...
Batterierna skiljer sig mycket åt! Nu säger jag inte att iPhone har bättre batteri än Desire osv utan bara att olika batterier skiljer sig åt till...
=) Blir väldigt clean då!
Det är alltså bra att byta utseendet på hemskärmen ofta =) YES!
Ingen aning. HTC har inte läckt något. Men om man ska följa deras releasemönster under 2010 så borde dem tillkännage en telefon snart. Den släpps...
Jag tycker att GO Sms är mycket bättre än Handcent. Framförallt så är den snyggare! Iaf med det mörka temat =) GO Launcher har jag dock inte...