Separate names with a comma.
Herregud.... vilken jämörelse... Att flasha in ICS eller hämta den via Kies eller OTA tar LIKA LÅNG TID. Det enda som tar lite tid är att...
Text från ett inlägg av CDON i en annan tråd i detta forum, är 3 en av de 4 så finns det ju chans att snabbt få en blå...: Helt ärligt så har...
Du glömde berätta att man nu ju får en S3 också utan att lägga till 1 krona.
Bra fodra/väska som pasar S3. Fick hem en ídag till tjejens S3 och den passade perfekt....
Instämmer helt. Det enda man behöver är en bra Krussel fodral/väska typ denna till sin S3 (eller andra mobiler med en annan storlek på väskan):...
Det ska tydligen vara denna: http://cdon.se/hemelektronik/samsung_hdtv-adapter_micro-usb_for_galaxy_s_iii-19355326
Håller helt med att vit är tjejmobiler, titta bara på alla fula vita Ifånar... jösses om jag skall ha vit så får någon betala mig för att ha det. :)
Håller helt med, när man hämtat de 2 filer man behöver (programmet Odin + själva ICS-romen) så tar det hela max 10 minuter att flasha och vips så...
Tror INTE att CDON kör med någon taktik, det är väl bara som vanligt att alla på ett företag inte får korrekt aktuell information. Tror alltså på...
Ta denna istället, visserligen för Galaxy Note men det är ju samma sak med S2, du behöver dock självklart hämta en annan ROM på:...
Det är idag och torsdag och fredag kvar på vecka 22 så mycket kan hända än. Gissar att CDON helt enkelt inte vågar skriva något här förrän de...
ICS till Note finns faktiskt sedan 3 veckor tillbaka men då får man flasha in den själv. Jag har gjort det och är supernöjd, snabbare Note och...
Nej inte om du har ett 64 Gb SD-kort.
Då måste du ha SMÅ fickor... jag har en Note och den går ner i fickan eller bröstfickan på en skjorta och Noten är större än S3:an....
Och så måste de hinna lämna in till Posten senast kl 19 i morgon kväll om man skall få något på fredag annars blir det måndag.
Instämmer helt eftersom jag har en Note och tycker S3:an (har provat den) känns som en lillebror till Noten. Allt snack om att hålla i EN hand...
Minns att det stod något om att man måste boka senast onsdag förra veckan 23 maj för att komma ifråga....
Aha S3 har fått ärva utseende och program från Galaxy Note:en.....
Tja jag tog Noten ur min laddare kl 07:10 i morse och har vid denna tidpunkt (13:30) 75% kvar av batteriet. Har pratat 2 samtal i totalt 40...
Avi via brevbäraren, avi via sms från posten eller koll-id samt legtimation behövs för att hämta ut paket eller rekommenderad försändelse.
Läs in denna tråd: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=73655
Nej.
Ok den heter "första intrycket"..... Tycker dock fortfarande det är fel sedan får ju självklart andra tycka något annat....
Jo det kan jag förstå. Vad jag vänder mig mot är att någon som köpt/testat mobilen någon timme idag redan skriver som han/hon gör. Nej, man...
Jaha och? Var lite tydligare i dina klagomål! Fungerade din Note med GB och billhållaren, alltså innan du uppgraderade till ICS? Menar du att...
Något gör du tyvärr garanterat fel... läs på guiden jag länkade till ovan i ett tidgare inlägg.
Nja inte helt sant... alla inställningar är bättre och fler m.m. Man kan säga att ICS ger mycket mer bakom skalet så att säga.
Sälj den då..... och köp något annat... eller sluta gnäll.
Heja CDON. Tusen tack för bra och snabb information.
Inte ett dugg acceptablet. Tele 2 är dock kända numera att ha urusel kapacitet på sitt nät då de i sin senaste kampanj sålde massor av abonnemang...
3:s mobiler är ju brandade och låsta till 3. Detta innebär att 3 modifierar den officella uppgraderingen från Smsung med det som de vill lägga in...
Notera att artikeln är 10 dagar gammal så det har säkert förbokats en hel del till sedan dess....
De har ju skrivit i denna tråd tidigare att alla som har förbeställt blåa S3 t.o.m. 11 maj skall få dem under denna vecka (givet om Samsung...
På 3:s webb står det just nu kl 10:10 måndag 28/5: Leveranstid Vit 1 - vecka, Blå - längre leveranstid
Vi får väl se om någon månad. Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2
Hur skall vi kunna diskutera skillnaden mellan S2 och S3 när ingen på detta forum ännu kunnat köpa någon S3 och verkligen se och känna på...
Har själv Antivirus PRO. Kostar en slant men det är det värt. Instämmer helt i det du skriver, man är bara korkad om man inte tror att man kan...
Ska vara lungt.... Kör denna guide MEN istället för ICS så skall du ta hem GB, länk till den nedan:...
Antar att du menar via svtplay appen? Jag kör den och kör ut video via MX Player och det funkar kanon. MX Player ger en bättre bild än standard...
Jag tycker mer om blå ovavsett vad du skriver....... (egentligen är sådana här "tycka om" inlägg fullständigt meningslösa.....både ditt och mitt)