Separate names with a comma.
Ja annorlunda och mkt rolig lur dom håller än. Den kör android 7.1.2
Här kommer egna bilder.
Är på jobbet och luren är hemma. Fixar egna bilder när jag kommer hem
Har en ZTE Axon M i fint skick i kartong europeisk version med svenska och 4g Den har dubbla skärmar och går att vika ut se videos på Youtube...
Bjuder 7500kr
Sålde en iPhone 11 pro max till @Jacob90 toppen köpare snabb betalning och bra kommunikation. Rekomenderas
Pm
Vit iPhone 11 PRO Max 512gb komplett i kartong med kvitto priset gäller idag och imorgon sen bli det blocket Pris 11000kr plus frakt, kan skickas!
1750
1600
Söker en mate 20 x L29 internationel version
Tack men endast försäljning
Säljer en vit iPhone 11 PRO Max 512gb. kommer med orörda tillbehör. Kvitto finns. Pris 12000 eller bud finns i Sthlm kan skickas se mina omdömen.
Har laddat upp bild så du ser batteriet
Bilder går att pilla bort sticker om man vill. Kan göra det innan jag säljer den
Så här står det om batteriet
Den är bra. Kollar hur många cykler när jag kommer hem
Ja det kan man!
Gör så :)
Hej inga repor har använt skydd på hela tiden. Hinner tyvärr inte få iväg den innan 16:00 då jag slutar 18.
Säljer min MacBook Pro 13 late 2013 Kartong finns med kvitto laddare samt adapter för nätverkskabel Pris 6000kr finns i Sthlm kan skickas...
@Timpppa
Ja om ingen köper allt. Har. Bud på klockan och airpods för 8k
Köp :D
1700 plus 63 frakt
Just det glömde skriva 44
Aw5 och Airpods pro
iPhone 11 PRO Max 512gb vit kvitto kartong orörda tillbehör Apple Airpods PRO kartong med kvitto. Finns någon repa på ladd etu Apple Watch 5 LTE...
Sålde en pixel 4 XL till @uddis toppen köpare snabb betalning och mkt trevlig. Rekomenderas
Nytt pris 500kr jag bjuder på frakten
Säljer en MAG 250 samt en Minix neo x8-h plus pris 500kr för båda.
Söker Sony mobil även compact.
Känner man repan med fingret? Vart finns luren?
Finns i Jakobsberg
Tyvärr inte /:
Någon som har en till salu?
Mkt bra skick med laddare och kvitto Pris 2200kr finns i Sthlm
Skrivit men ej fått någon svar. Tack!
Söker pixel 4 xl helst i orange eller vit. Bra skick.
Tack för bud. Har fått bud på 11k via pm av @josman