Separate names with a comma.
Aluminium eller stanless... Svårt val... [emoji14] Får nog prova båda och se vilken passar mig bättre. Är ju väldigt aktiv så aluminium egentligen..
You're old AF :D
Fan asså, kände på klockorna i butik och trodde stainless steel varianten skulle väga mer än vad dem gör. Får se om det blir en kepper eller inte :P
Bara att lämna tillbaka och få utbytt tyvärr, sånt som händer ibland :(
Hahaahha [emoji23][emoji23]
Fan vad dyrt :eek: Jag köpte lifetime för typ 47kr eller något på MAC och Windows. Men det var längesen men ändå :D
Ska ta jättefina selfies då [emoji4]
Jaaa men då vill jag ha en sån då! [emoji1]
Vill också ha såndär tröja... :(
AdGuard, rätt så shady :P
Beror på vilken modell. Men jag skulle tro det blir väldigt svårt att få hem en imorgon. Jag får vänta närmare en månad. Beställd från apple.jp :P
Du oroar dig för mycket, du kommer få din mobil! :)
Jag kör själv med Nvidia shield och Apple TV 4th gen 4k. Båda är grymt bra inte bara till att kolla på IP-TV utan båda är kraftfulla. Netflix,...
Mest för mig en lathet... Kunna se notiser direkt på klockan istället för ta fram mobilen. Sen hjälper den väldigt mycket motivera en röra sig mer...
Önskar stainless steel varianterna finns som utan celluar också. Har noll användning för det egentligen
Watch Series 4 gps+celluar 44mm space black stainless with Milanese Loop + Space black Apple link bracelet beställt. Men lär dröja ungefär 1 månad...
Or you man up and live with it :D
Det är ju Fredag snart, kanske du får på Måndag eller Tisdag? :)
Provat LastPass och liknande men tyckte det bara blev irriterande. Enklare för mig utan sånt :D
Yes. Men i sverige är det bara 3 just nu som har esim va?
Köpte klockan + armbandet istället. 17k :D
Personligen har jag haft väldigt mycket problem med mina iphones och apple produkter. Vad vill jag ha sagt ned det? Jo, att ingenting är perfekt....
Det var via webbsidan jag tittade haha :D
Yes, har gett ut några stycken som jag hade sparat. :)
Kollade igenom PM. Måste nog varit någon annan medlem isåfall. :P
Hos mig lagade dem inte ens baksidan. Två gånger bytte dem bara till en utbytesenhet istället!
Tycker det är skönt veta jag har add och bipolär. Lärt mig förstå saker ett bättre sätt än innan. Det är annorlunda men vafan man lever :D
Same... >.< kände så ca 2 månader sen
Har också ADD och skolan var väldigt svår för mig hela tiden. Älskar mest av allt den där typiska ”add fokus” när man gör något en hel dag och typ...
Jag ska köpa klockan och armband för 15k :D
Okej! Vad hade du tänkt köra istället? :)
Skulle du inte sluta med Apple? [emoji12]
Osäker på om jag kommer välja stainless eller aluminium. Tänkt nog ändå köpa watch 5 när den släpps. Min watch 3 space gray i aluminium ser...
Tänker du på aluminium varianterna av apple watch då? :)
Vill man ens ha Xr med den låga upplösningen? [emoji848] Tar då hellre en X [emoji12]
För mig blir det bara ny klockan. Är så nöjd redan med X och Xs kommer inte bli mycket nöjdare med så ingen anledning till köpa ny nu känner jag....
Rasist! [emoji23][emoji23][emoji11]
Fejk!
Du kan ju köpa adaptrar för 18.000 kr så kommer du aldrig behöva glömma den :D
En bil såklart! :D