Separate names with a comma.
Jag har provat med dator med men det är nästan hopplöst. Det går att ladda upp till en fördefinierad plats, men snartnär omöjligt att placera...
Hej! Hoppas det är rätt tråd detta. Jag har tidigare jag upp 360 bilder med Streetview appen. Sedan lades appen ner och man fick ladda upp via...
Jo svara går ju bra, men som sagt, att ringa upp någon utan att fippla med telefonen... Hört att det även ska gå att få luren att läsa upp...
Det verkar alltså som att med en Samsung s7 får man antingen köpa ett tillbehör förslagsvis Jabra freeway för typ 800 och då ha ett rätt bra ljud....
Återkoppling på s7an som frös ... Kontaktade Samsung. De sa att luren omfattades av garanti och trots att jag saknar kvitto så fick jag...
Hej! Sedan 1/2 2018 är det olagligt att hålla i en telefon under bilkörning. Visst, i bilar med blåtand är svaret ofta relativt enkelt. Men i...
Den här spök-luren fortsätter att imponera. Den har fungerat klockrent några veckor. Skulle hämta ut ett paket, behövde in i telefonen för...
[ATTACH] Hej igen, jag med den lite frysiga S7:an här... Har testat återställning nåra gånger och det är lite olika, ibland är skärmen i läget...
Återkoppling: Testade att kontakta Samsung Sverige och fick svar: Tråkigt att höra att ni har problem med er enhet. Har kikat med en tekniker och...
Satt precis och skrev ett svar och sedan såg jag att du lagt en edit tänkte precis fråga om vad versionen med flik hette =) Testar detta i kväll.
Trist. Är det så invecklat att det är omöjligt för en normalanvändare och bara att kasta, eller finns hopp?
Något är inte helt rätt ändå, startade om dator, lät alla processer komma igång, avslutade autostartprogram som spotify osv. Startade Smart Switch...
Ursäkta frånvaron, men telefonen frös i läget "PIN-kod" så jag tog mig inte in i telefonen... kul då jag satt ett alarm klockan 06:00.. med...
Min telefon beter sig inte som den på filmen... jag får inte upp den där bilden med IMEI och serienummer som han får upp vid 1:46. Testat tre...
Tackar otroligt mycket!!! =) Det här var en väldigt instruktiv video, testar detta i helgen och lovar återkomma med resultatet.
Som befarat =) Någonstans blir det alltid lite svårt, nu har jag tagit hem programmet SmartSwitch men kör fast på Återställningskod...
Nej då, jag kommer inte ställa krav på säljaren, han skrev i annonsen att telefonen fryser ibland. Jag visste nog vad jag köpte, men jag kan i och...
Har testat fabriksåterställning nu, skärman låste sig första gången när man skulle välja språk sedan på samsung account... gissar att det är fel...
Fabriksåterställning... läste lite om detta, i vissa instruktioner så ska man först försöka ta bort alla PIN och andra lås på telefonen. I andra...
Förre ägaren verkar väldigt försiktig. de har återställt telefonen, men jag antar att det du menar är något mer genomgående. Jag har aldrig gjort...
Nej, de har bara haft den helt som en vanlig telefon. Kommer in i telefonen nu, tror jag lyckades pricka de flesta apparna. Tittade på några...
En kil grej... vid låsskärm var jag ju liksom fast, kunde inte slå in kod, testade då att trycka på nödsignal, då kunde man plötsligt slå nummer,...
Ja, sorry, vilka appar... lite svårt att svara på nu då telefonen inte funkar, men ja... typ, swedbank, bankid, swish, sr-play, netflix,...
Detta började redan när inget annat än fabriksåterställningen fanns i telefonen, men blev värre... Nu försökte jag ta mig in i telefonen igen......
Oj... ja inflyttande... alltså att migrera över data och appar
Ber om ursäkt om det är så att jag lägger frågan fel eller om jag missuppfattat sökfunktioen, men jag har försökt att söka och inte hittat något....