Separate names with a comma.
Pixel 6A
Det skulle väl vara avsaknaden av tillräckligt med portar (USB, HDMI) i så fall, på den fronten är ju en Pro bättre utrustad. Men det går väl att...
Ja men du måste först skaffa ett tyskt sim för att lyckas få igång Telenor på klockan, men sen när det är klart så kan du hiva ditt tyska sim.
Jag tror det blir svårt att hitta något som tillgodoser alla kraven tyvärr. Pixel 7 Pro och Gcam är ju en no-brainer. Men sluttande kanter och...
Mitt windows gnäller också på den länken.
Det beror på vad du vill åstadkomma. Ska du sälja telefonen eller ge den till någon annan som skall ta över den, så måste du först ta bort...
Självklart, vattenburet hade fungerat ypperligt.
Jag har en teori om att udda nummer på iPhone alltid är bättre än jämna nummer. 11/13 är bra, 10/12/14 är dåliga, 15 kommer att bli bra igen o.s.v.
Det får @AmandaaS svara på, tror hon gjorde det via mina sidor på Telenor? Men först bör du dubbelkollat om du har 4G vid samtal eller inte.
Med den planlösningen kommer du att behöva många LVVP för att få värme i alla rum, man behöver ha en betydligt mer öppen planlösning för att det...
Får visst rätta mig själv, det går tydligen. Convert your Google Home into a free TV speaker -- here's how
Funkar kanon med den här registreringen av kontantkort, inte en enda skottlossning eller bomb som har smällt senaste tiden. Det kan bli...
Det låter väldigt dumt att ha ett hus med fjärrvärme indraget och ändå värma med el. Där finns en del potential för ert hus att spara mycket...
Jag tror det är för att många appar inte har implementerat CameraX eller Camera2. Snapchat var väl ganska tidiga med det och fick då betydligt...
Självklart drar elen iväg om man har igång sin komfortvärme i badrummet. Men du menar att du även har värme som går på el i din lägenhet som är...
Då funkar nog inte din VoLTE. @AmandaaS hade samma problem, trots att alla inställningar var aktiva för VoLTE så gick hennes telefon ner på 2G vid...
Lägenhet, går inte åt mycket el i en sådan. Det enda som kontinuerligt drar el är ju kylen och frysen. Spelar ju ingen roll om det är en 1a...
Dubbelkolla så att du verkligen har samtal via 4G/LTE. Låter som att den går ner på EDGE när du ringer med tanke på robotröster.
Jag tänker spontant att det borde finnas en standard för det i alla Matter-kompatibla enheter. Men helt klart en fråga värd att bevaka. Kanske...
Det stämmer, deras GW och smartplugg är det som än så länge är kompatibla med Matter. Så det betyder att har du deras GW sedan tidigare så kan du...
Har du provat att höja volymen på lurarna? Inte på telefonen alltså. Det kan du göra efter att du har dektiverat absolute volume, då frikopplas...
Det går ju så klart att installera i efterhand och kostar kanske mellan 200-300k, beroende på förutsättningar. 6000-8000:- per radiator +...
Det är bra om det redan finns ett vattenburet värmesystem i huset, det kostar en rejäl slant att installera i efterhand.
Är det via blåtand så kan du deaktivera "Absolute volume" under utvecklaralternativ.
Då sätter du en dimmerpuck av valfritt fabrikat i dosan bakom knapparna alternativt i takdosan ovanför lampan, sen sätter du en fjäder på knappen...
Samma här, tycker storleken är riktigt bra, den märks knappt och känns aldrig i vägen. Ska dock tilläggas att jag har extremt smala handleder,...
Vill du söka på text från andra appar än webläsare så kan du dra upp från botten så att du kommer till appväxlaren, där kan du sedan markera...
Ni behöver väl inte ha samma bank, det är bara att skapa ett konto i en valfri bank och koppla två betalkort till det kontot?
Ja det finns ju ingen anledning att vara kvar hos en operatör en inte är nöjd med.
Det stämmer nog, för WoFi funkar inte med Telenor
Telenor är väl den operatör som har fungerat bäst med Pixel 7 sedan release, alla som hade samtalsproblem hade ju andra operatörer. Telenor är...
Det var märkligt, min P7Pro funkar utmärkt med Telenor och 4G-samtal. Har du klickat i 4G-samtal?
Det har den. Hen frågade efter en vettig laddare, stod inget om att den skulle kosta något speciellt.
USB-C Slim Väggladdare G3 - UNISYNK
Aah. Nu ser jag varför du upplever sådana problem och jag aldrig upplevt det, du sveper ju snett uppåt och neråt istället för åt sidorna.
Har du ett MediaMarkt i närheten är det många som nöjda med deras skydd som dom monterar i butik. Inte lika skönt som en whitestone, men duger så...
Går även att skicka Android 13 Beta på plattan om man är sugen, men det är hel del saker som inte funkar. Lenovo releases Android 13 Beta 2 for...
Ja, den heter Bildväljaren när du ha svenska som språk.
Latercase
Nä det krävs väl någon form av brottsmisstanke för att det ska lämnas ut data.