Separate names with a comma.
Nån som vet (och vart i så fall) om det finns något Privacy filter (skärmskydd med sekretessfilter) till Galaxy S10 Plus, och där...
Har du Galaxy Watch 46mm LTE (SM-R850F) versionen? Kikar runt på nätet men kan inte se att uppdateringen har hittat ut till 46mm LTE.
Bra att höra, behöver lite positiva nyheter. Får hoppas att uppdateringen kommer snart till LTE-versionen av GW.
Jag börjar bli lite skraj, har Samsung helt tappat det nu.. [MEDIA] View: https://youtu.be/ISYUa4UhJm0 Räcker med att de pajade S10+ med...
Gissar på att det inte NEE som du fått tag på och dragit in?
Ohh, vad jag börjar bli irri på mobilfan.. Nova har åkt ut, men då Samsungs launcher inte är riktigt i mål så köpte jag och slängde in Action...
Usch då, min mobildata Men får testa mig fram då även notifieringar inte fungerar som de ska. Bara pangtjoff från nu i eftermiddag... Ett dygn...
Stänga av, som "för alltid"? Eller av och på?
Ja jösses ja, från klar himmel. Nu buggar mobilen ur totalt, efter ha fungerar ok ett dygn. Fingerprint tar tid på sig att dyka upp, lämnar ringar...
Usch, illa. Kör du med någon annan Launcher? Eller med nån annan telefon-app? Ja, Samsung lär ju ta tag i det här och släppa en fix kan man tycka.
Osis, tror inte det går att backa tillbaka tyvärr. Men har du "nova google companion" installerat så testa avinstallera den. Och som här ovan,...
Det är nog lite "random", Samsung Galaxy S10 Crashed after the new OTA update ~ ANDROID AND HEALTH Kör själv med Nova, har inga problem än så...
Ser att uppdateringen börjar droppa in hos användare runt omkring i Europa/norden nu, dock verkar det vara bluetooth-versionen (i alla fall för GW...
Jag testade den, men jag är för bortskämd med Nova. Fast om man är ute efter en snabb och enkel launcher så verkar den vara lovande.
Ahh, menade att jag har den inställd på beta. Har inte noterat att den var i skarp version. Nåväl, jag blåste på uppdateringen i alla fall. Inga...
Äsch, jag testar (har ju j*vla svårt att hålla mig). Jag kör med Nova beta, hittar ingen "nova google companion" och har inte själv installerat...
Tack för att du delar med dig. Då får jag ha is i magen och avvakta ett tag (orkar inte med krångel med S10'an också, Senaste uppdateringen...
Usch, inte bra. Tack för varnigen. Kör du med Nova Launcher? Eller nått som du tror kan vara "boven"?
Tack för varningen, kom i precis rätt sekund. Var precis iväg att öppna odin...
Om någon missat så släpptes Adobe Premiere Rush i fredags, Adobe Premiere Rush for Samsung — Video Editor - Galaxy Store Application Samsung...
Sedan en tid tillbaka har jag fått svårigheter att "dra ner" för att få fram "snabbinställningarna". Kan jag ha kommit åt någon inställning?...
Och om du stänger av telefonen (eller sätter den i "flygläge"), kan du då ringa dina kontakter (givet om du lagt in kontakter i klockan) på klockan?
Att streama Spotify via LTE drar nog ganska mycket på batteriet (LTE och WiFi är mer batterikrävande än Bluetooth i klockan). Hade du inte...
Det vore ju inte dumt. Rent teoretiskt så borde man ju kunna ringa ev. kontakter som man har lagt till i klockan, tycker jag ju... Har dock ingen...
Ja. Om du klipper telefonens koppling till omvärlden, klipper du även kopplingen till din klocka. Telefonen behöver kunna kommunicera med klockan...
Även jag har köpt ett par armband från PhoneLife, de levererar snabbt. Beställt en del från Amazon också. Dessvärre så är mina handleder inte...
Tackar, den hämtar vi.. kikade för 1 timme sedan och då fanns den inte, men nu...
Har de fått till det i Holey Light nu? Det var utgråat när jag testade appen. Det är ju när man har släckt skärm man är intresserad av en notis,...
Som jag fattar det fungerar det enbart när telefonen är upplåst /man använder den. Inte när den är låst och vilande. Vilket för min del gör dessa...
Självklart.. "glömde" då ni snackar SD855-varianten i en annan tråd ;) Verkar som om.... de inte är så snabba.... Notify Update (om det är rätt...
Mmm, det skulle vara något. Men ser man på hur det har sett ut hittills så tror jag vi får vänta till nästa vecka.
Om klockan är uppkopplade via WiFi så kan du inte prata i den, det fungerar enbart med bluetooth och LTE (och LTE är det ingen operatör som...
Haha, näe jag har inte följt men läst lite då och då. Det hela var en stor knippe ironi, då jag inte är ett fan av katter :cool:
Ja, jag kan ju inte svära på att det blev ytterligare högre med mediasync av... Kan ju ha varit inbillning. Men det blev i alla fall en markant...
Man kan ju alltid hoppas, men jag har svårt att ta internet-katter på allvar ;)
På, men testade att stänga av nu och göra om. Och kanske, jag är inte helt säkert blev det ytterligare högre, kan inte lova.
Så här gjorde jag, först så satte jag i budsen i öronen, sedan körde jag igång spotify (fungerar nog med vad som helst man lyssnar via). Sänkte...
Gjorde en omstart, och direkt vid uppstarten kom uppdateringen. Mycket snabbare upplåsning nu, perfekt.
Tack, då är det bara att vänta här då. Har 2.0.4.1 själv.
Snackade de inte om det på lanseringen, att det skulle finnas? Jag har för mig det...