Separate names with a comma.
Nope, vad jag vet så fungerar det endast med bilder. Jag har alla filmer på dropbox, där med rätt datum. Problemet är dock att om jag flyttar...
Jag skulle flytta över alla filmer+bilder från internminnet till sd-kortet. Då ändrades alla datum på filmerna till dagens datum. Nu ligger alla...
Jag är trött på de svarta menyerna och vill ha vita eller åtminstone ljusa menyer. Vad jag vet går inte det att ställa in, HUR GÖR JAG?
Är det någon som har hittat ett skal som passar om man har det tjocka batteriet? Eller passar ett vanligt skal?
Har satt i ett sd-kort med bilder från min gamal htc i min galaxy s3. Det ligger även några filmer där. Problemet är att det endast visas 100...
Hej! Hur sparar man kamerainställningarna i min galaxy s3 (4g) så att man inte behöver ändra om varje gång man ska ta ett foto? Vissa...
Hej! Ditt tips var till stor hjälp och nu fungerar det att ladda ner appar i market på cyanomod med min htc desire utan några problem. :) (det...
Vad menas med wipe och flasha egentligen. Jag har testat att installera om maps flera gånger men det vill inte fungera. Jag får igång maps men...
Jag glömde att skriva att det finns väldigt gott om internutrymme för att installera appar.
Hej! Installerade Cyanogenmod 7.1 stable idag. Den verkar vara riktigt bra förutom jag har fått en ganska stort problem. Jag har...
Det var precis vad jag gjorde och installerade och nu har jag cyanogenmod. Tack för hjälpen
Jag har testat detta men det fungerar tyvärr inte. Ok, där har vi nog mitt problem. Jag har letat och hittar ingenting. Det jag hittade var...
Hej! Jag tänkte installera cyanogenmod på min htc desire (idag har den andorid 2.3.3) och behöver därför roota min telefon. För rooten har...
Jag har köpt en betal-app. Vad händer om jag tar bort den, kan jag ladda ner den igen utan att behöva betala?
jag köpte ett snabbare minneskort och nu fungerar det mycket bättre att filma i HD
Precis som jag misstänkte. Mitt nuvarande är klass 2. Vilken hastighet / klass bör jag ha om jag skaffar ett nytt?
Hejsan alla desire ägare! Jag har haft min htc desire i nästan ett år snart (mycket nöjd). När 2.2 uppdateringen kom möjliggjordes filmring i...