Separate names with a comma.
Ikväll ogillar jag: * Turister som går rakt ut i gatan. Hann sitta i bilen 30 minuter innan jag hade hunnit med att nästan ha ihjäl två stycken....
Folk som särskriver. Jag HATAR folk som särskriver. Det går inte ens att förstå hur någon kan särskriva, det är som om man inte tänker medan man...
Ja, det har jag renderat själv, så jag antar att det bara finns här hos mig =)...
Och det går inte att göra på datorn och sedan föra över? Känns smått meningslöst att ha en fullfjädrad torrent-klient på mobilen.
Du kan installera gratisappen home switcher så får du upp dialogen igen.
Temat är soft7 med token icons till båda. Bakgrunden har jag hemma Lund, är i Stockholm och jobbar under sommaren. Får återkomma om en månad med...
Klickar du på home så får du upp en dialog om vilket program du vill använda som standard - HTC Sense eller LauncherPro. Välj "Use by default" och...
Stationär [IMG] Bärbar [IMG] Det ska vara rent :)
Jag känner just nu att det inte finns några intressanta alternativ. Tegra 2 innebär inget hp 720/1080p-material och Android/iOS är för mycket...
Ljudet ur en mobil låter skit, så är det bara. Köp ett par små högtalare att koppla in via 3.5mm-jacket och allt blir mycket bättre. Vill hon...
Ny Launcher löser det mesta. Om vi antar att den huvudsakliga navigeringen sker mellan hemskärmar och hemskärmar till App Launcher (väl inne i...
Får man fråga varför du vill ha en torrent-klient till mobilen? Fat32 har sina begränsningar, det drar mer batteri, osmidig filutforskning, mm.
Rewriten är fortfarande på gång, han påstår sig jobba med den varje dag. Personligen kan jag tycka att 6 månader efter att han, enligt sig själv,...
Han twittrar flitigt men alla LauncherPro-förfrågningar avisas med att han inte vill släppa något halvdant. Tydligen är hans "Ubermusic" det han...
Jag tycker det mest irriterande är att man inte får någon information om arbetet. Förståelse finns för att han inte kan uppdatera varje månad, men...
Älskar Swiftkey, använt det i ett halvår. Har testat runt de flesta tangentbord, men inget har lika bra layout och ordinlärning som Swiftkey.
Första Tegra kom ingen vart. Tegra 2 var kraftigt försenad och klarar inte ens av att avkoda hp 720/1080p. Omsprungen av konkurrenterna blotta...
Hoppsan, den trillade bort när jag klistrade in bildlänkarna. Trackpad i sängen utan ljus kan ställa till med knäppa saker o.O
Snyggt, även om runda ikoner inte är något för mig. Genvägar till appar på hemskärmar (annat i dockan) ger mig obehaglig iPhone-vibbar, men smaken...
Fast det är onödigt att hålla mobilen nära ansiktet. Har du dålig syn så bör du titta på ett par läsglasögon istället. Jag kan, utan...
Skulle väl vara helt omöjligt? Inga hotkeys, fingrar överallt, låg upplösning, inget micro, yadadada. Strategi är inte ämnat för varken konsol...
Nej, för det saknas "rätt" delar i hårdvaran. Tegra 2 klarar inte av det för att hårdvaran är otillräcklig. Att köra mjukvaruaccelererat på...
Tegra 2 är en kompetent krets, men till skillnad från konkurrenterna klarar den inte av hp h.264 720/1080p
+ Tegra 2 + Tunn + Lätt + Bra skärm + Touchwiz - Tegra 2 - Ingen plats för sd-kort - 16/32GB Varför, Samsung? Varför kan ni inte göra det 100%...
Att tillverka en grafikkrets som inte klarar av att avkoda de filmer folk har i sina bibliotek (high profile, h.264) är skamligt. Det är så uselt...
Då blir det till att vänta på HTC:s kommande platta då. Allt med Tegra 2 går fetbort i min bok.
Är hårdvaran spikad än? Vissa säger Tegra 2, andra Exynos och Sweclockers rapporterade Adreno 220 när de besökte Samsungs monter under Dustin...
Och med det var biljetten borta, moderator får gärna låsa!
Jag kände att om biljetten nu ska ges bort så kan de lika gärna ges bort till någon som verkligen tjänar på att åka dit.
Jag var också en av de lyckliga 10 som vann en biljett, men ödet vill inte att jag ska gå då lillebrorsan tar studenten i samma veva och det kan...
Ekonomi är bredare än man kan tro :)
Jag kan tala ur egen erfarenhet. Pluggar ekonomi vid Lunds universitet och här är det så att : iPhone = vet inte hur en telefon fungerar...
Jag vågar nästan säga att Android-användare är mer fanatiska än sina iOS-diton. iPhone-användare saknar allt som oftast teknisk kompetens på, tja,...
Nämentitta, tack så mycket!
Hallå! Desires digitizer är som känt rätt usel när det kommer till 2 punkter och det gör att det blir stört omöjligt att rotera tillbaka kartan...
Bara för mig som widgetar crashar på startup? LauncherPro Plus senaste versionen används.
Vdn:s inflytande på företagets reella utveckling är rätt liten. Jobs är inget kreativt mastermind.
Kommande Sensation verkar bli en värdig uppföljare
Detta. Några dollar hit och dit har jag råd med, man måste stötta utvecklarna ::D
Fick tummen ur och rootade min Desire igår kväll. Tog visserligen 4 timmar att få allt att fungera (nybörjare som jag är), men nu är det klart och...