Separate names with a comma.
Var inne på 3-butiken med den idag. De vill inte ge mig en ny telefon. Deras policy är att man skall lämna in den på service 3 gånger innan de kan...
Här kan ni se hur telefonen beter sig: http://youtu.be/vSLIdOjrPVc
Har fibblat lite mer med telefonen och inser nu att alla appar hänger sig när man scrollar fönstret till botten eller toppen. Så länge jag inte...
Får dessvärre bumpa denna tråd igen med de tråkiga nyheterna att telefonen nu har börjat strula igen. Precis samma fenomen som tidigare att...
Tänkte faktiskt precis samma sak! Har än så länge lyckats installera Twitter och Gowalla utan problem. Kommer fortsätta att ta dessa en åt gången...
So far so good... så vi håller tummarna för att det var minneskortet som gjorde tricket.
Tack för tipsen. Har testat att återställa telefonen ett par gånger nu på morgonen innan jag eventuellt tar mig till 3-butiken. Första gången...
Det är ju förstås en taktik... frågan är om jag vill ha en ny arc alls. Just nu känns det som att jag skulle vilja tillbaka till HTC där jag...
Tänkte skriva en liten uppföljning på denna tråd då jag idag äntligen har hämtat ut min arc från service. Från dess att jag lämnade in telefonen...
Fungerade dessvärre inte heller. Var ned till en annan 3-butik i stan och de tog faktiskt emot den på garantin. Så nu är det bara vänta 2 veckor...
Har provat både att trycka på "volym ned + home" och "vänster + höger" när jag startar. Händer dessvärre ingenting. Verkar som att batteriet är...
Hej Köpte en Arc begagnat på blocket och var mycket nöjd under två dagar. Efter detta började vissa appar att hänga sig och tvinga fram en...