Separate names with a comma.
Har ett östersjö blått läderskal till 12/12pro. Använt en halv dag, gillar inte skal :) Bud?
Ja det har alltid funkat bra :)
Kopia, alltid gjort sen 3gs, orkar verkligen inte börja om :cry:
Ser ju riktigt intressant ut. Hur beställde du? Står coming soon när jag försöker.
Läst att det är ett problem, jag laddar över natten så inte sett det själv men har ganska dålig batteritid över dagen. Hoppas det fixas med en...
Och handoff
Riktigt snyggt!
Med telefon också. [ATTACH]
Före och efter, betydligt smidigare nu men skulle vara snyggare med svart kabel och laddplatta. [ATTACH] [ATTACH]
Nu killgissar jag här men är nog stor fördel till minin.
Jag kör båda på samma, nu använder jag esim och vanlig dock men på jobbet har vi Microsoft appar där synkningen ligger och sen icloud mina privata...
Maskinen köpte en gimbal utav mig och det gick väldigt smidigt.
Har Apple sålt milanese loop i rose gold? Annars tips på bra ersättare. Frugan önskar sig i julklapp
Hittade lite mer som följer med. Liten tripod, 1/4 tums GoPro adapter och 6st vindreducerare. [ATTACH]
Nix
Gimbalen är såld till @Maskinen
Därför jag sa bud för jag har ingen aning men 600:- känns väl bra, vi kan väl ta det vidare på PM.
Inte omöjligt :) bud?
Säljer min GoPro Hero 5 black. Det som följer med är: GoPro 5 Bröstplatta med fästen för att montera allting. 3 batterier, 1är från när kameran...
Googlade och fick upp en bild på vart masten sitter, bor inte långt ifrån fågelvägen faktiskt :D Tele2 5G-mast i Strängnäs
Se där, dock hade jag snabbare mätningar på bredbandskollen än vad hon fick. Kanske inte är full fart på nätet än dock.
Har ni 5G mottagning fast ni inte borde ha det? Frugans mini visar 5G men vi har Telenor och bor i Strängnäs så långt ifrån någon 5G mast som...
SÅLD till @mrfrozen
okej 4500 då?
Något man gör minst en gång om dagen :cool::cool:
Då både jag och frugan skaffat iPhone 12or så säljer vi våra X. Finns i Strängnäs, kan tas med till Södertälje eller skickad. Har Swish. 1a är...
Var tvungen att beställa en :) 400:- från comviq med koden COMVIC20
You are doing it wrong :P
Grymt!
Hur bra håller magsafe laddaren? Motorväg är jag inte orolig för men ibland drar man ju på grusvägar eller lite sämre asfaltsvägar.
Fasen jag gillar ju inte skal egentligen men appens läderskal är så grymt snygga så var tvungen att beställa hem ett för att testa. Blev visst en...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] 12 PRO, en bild från varje kamera
Frugan har fått sin mini och jag blev riktigt sugen på en själv, har 12 pro nu :)
Köpte min 12 pro på elgiganten söndagen efter släppet, fanns dock inte kvar i många butiker och jag fick gå upp i gb men smällar man får ta :)...
Vad tror ni man kan ta för en vit X med 64gb? 93% batterihälsa, hel men såklart lite märken efter tre års användning.
Som botaniska sa så var det inget man kunde välja.
En vit 64gb från telenor dök precis upp i PostNord appen :)
Jaa <3
Galet snygga bakgrunder, skulle det vara möjligt att få in en cykel på ett berg? Laddar upp en bild som inspiration :)[ATTACH]
Vilken 12a har du? Tänkte om den sitter bättre på blank eller matt baksida. Grymt sugen på en faktiskt.