Separate names with a comma.
Nej AOD verkar inte gå att reglera manuellt. Och tycks inte heller reagera på om man ställt ner den allmänna ljusstyrkan kraftigt. Däremot skiljer...
Tack! Ja det visade sig vara denna: [ATTACH]
Vad kan den där + symbolen längst till vänster betyda. Dök upp plötsligt. [ATTACH]
Kan det vara detta du menar? [ATTACH] Eller detta: [ATTACH]
Kör Telia, utan dessa problem.
Åh f-n. Det vill man ju inte. Kanske är lädret som har den effekten på skärmen. Tack för tipset om miniplånbok :) Nog en bättre lösning.
Idag kollade jag lite noggrannare på frugans Galaxy S6 som väl också har Amoled med gorilla glas. Till min stora förvåning så tintade hennes mot...
Min telefon tjatar på migo_O Typ "du har nästan nått aktivitetsmålet. Lägg på ett extra kol". Jobbigt. Men ok, säkert bra också:)
Vilket minne:) Jo jag köpte tidigare en Samsung standing view cover. Där blev jag så besviken att AOD inte syntes igenom, så jag lämnade tillbaks...
Kan man inte slå ihop forumen för S8 och S8+? Som det är nu så blir det antingen ett evigt hoppande fram o tillbaks, eller så stannar man i S8...
Funderar på ett plånboks fodral till telefonen. http://www.phonelife.se/terrapin-akta-laderplanbok-samsung-galaxy-s8-plus-cognac Det kan ju vara...
Då är den beställd:) Lite märkligt dock att det står att den är svart.
Jag antar att du försökt ställa ner det röda på skärm och kanter. Det är ju ruggigt tråkigt att man inte får utvärdera en ny i samband med byte....
Från inläggen på forumet att döma så kan man precis lika gärna få en sämre som en bättre telefon vid byte. Och eftersom man inte får utvärdera i...
På en av bilderna ser den transparent ut. Men den är svart? https://skalhuset.se/glitter-series-till-samsung-galaxy-s8-plus-mobilskal-hardplast-svart
Om man har 30 dagars öppet köp och byter telefonen efter 15 dagar så har man väl 15 dagar kvar att prova ut den, inte ytterligare 30 dagar antar...
https://swedroid.se/forum/threads/storleken-har-betydelse.144383/page-2#post-2076508
tack:)
Håller man baksidan mot terminalen?
Jag köpte en flex case från NetOnNet som uppfyller dina krav. [ATTACH]
www.mobil.se/nyheter/galaxy-s8-redan-s-ld-i-ver-5-miljoner-exemplar#.WRtuCve5m7M
Jag läser Upday varje dag:)
På bilden är det snarare U11 som överdriver färger och kontrast.
Då skulle du kunna labba lite med Färgbalans på skärmkant . Sen finns ju blåljus filter
Samma här. Skiftar lite till blå/grönt vid vinkling. Drog då förstås upp några röda handtag för att motverka det, vilket inte hjälpte. Då drog...
Jo alla på bilden utom Always On Display ska nu spara ström.
Jag tror att de kommer med ett Europagemensamt CSC som de nationella SIM-korten ska lägga i rätt region. Om det misslyckas vid en...
Jag kollade detta när jag hade dessa problem för några veckor sedan, och då såg jag att UK&IRE skulle få Samsung Pay den 16 maj. Så det är nog som...
Dom är ärliga i alla fall. Var just inne i en telia butik, och de tyckte inte det var en bra idé att gå från kontantkort till klart dyrare...
Nej tyvärr. Ändrar man ljudet för alarm i klockappen så behålls det tråkiga ljudet för timer. Ok. Då får jag gå tillbaka till alarm clock Xtreme....
Jag har inte gjort något för att få siffrorna i t.ex. Facebook. Mail också men kör Samsungs e-post. Instagram kör jag inte.
Men det var @niclassoderlund som kom på t
Tack. I klockappen under alarm. Då gäller det ljudet säkert även för timer och stoppur också
Ändra ingenting. Bara
Den kan ta ganska verklighetstrogna närbilder. [ATTACH]
Ända sedan jag fick min S8 den 20 april har jag argumenterat för dess storlek. Att film ändå gör sig bäst på bio. Att spel gör sig bäst på en...
Ja
För mig är det då bara kantbelysningen som lyser en kort stund
Hur väljer man ljud för alarm? Har tittat i inställningar ljud, men hittar bara för ringsignal. Har tittat i klocka appen, utan att hitta. Är...
Med ScreenNotifications började det funka för mig:)