Separate names with a comma.
Fick min idag. Tog precis en vecka från betalning att få den. Säger samma som dig, den sitter som en smäck! :D Antingen gör dom jävligt bra kopior...
Inköpt på releasedagen. Inköpsplats: Expert SI-nummer: 1246-9783.2 Midnight Blue
Har det på min med. Detta trots att jag är försiktig med mina mobiler. Dock så ska det nog inte påverka funktionen hoppas jag. Sent from my SE...
Kollade nyss och det var som vanligt. Har ju kört med Friendcaster några dagar nu. Tyvärr så syns ju inte vänners platsloggningar där. Gick...
Spelar nog ingen roll. Jag har inte märkt nån skillnad på de senaste 2-3 uppdateringarna. Blir varken bättre eller sämre. Blir det knas så går det...
SMHI har ju en app...
! Den är det.
Vet inte vad de åysslar med men jag märker ingen skillnad mellan versionerna på sistone. Appen buggar på samma sätt fortfarande; seeeg, oftast går...
Sen finns ju också Storm? som har kartor över europa och skandinavien.
Nej har aldrig ens övervägt någon sådan försäkring varken på telefon eller andra saker så som datorer eller kameror. Har heller aldrig ställt till...
jonasl htc_mod på XDA har ju sk kompakt qwerty med 2-3 bokstäver per knapp tycker jag är helt suveränt. Speciellt för mig som helst skriver i...
Jag ville heller inte ha det så och jag fick bort allt utom notifiering om meddelanden på låsskärmen. Avaktiverade allt med FB under konto och...
Har också misstänkt Facebookintegreringen. Aktiverade den aldrig efter uppdateringen men trots det ploppar det upp på låsskärmen meddelanden från...
Har haft 2.3.3 i två dagar nu och att den skulle vara snålare på batteriet vete fan om den är. Tycker den drar lite mer än innan. Alla appar som...
Japp fann en jag med nu så då har dom släppt till alla med telia-abb. Har Telia som abb men olåst och obrandad telefon. Får bara vänta en...
Ännu ett skäl att kolla före man köper att de man säljer är ämnade för svensk marknad så man får med allt som ska vara med. De flesta brukar ju...
Ladda hem Snowstorm så får du prognoser från YR.
Håller med jebediah fullständigt. Haft mina i tre år och de har jag haft stor nytta av. Tillsammans med min blåtandsklocka så har det varit enkelt...
IM820 ska det stå på HDMI-kabeln plus en egen etikett med HDMI. Står även HDMI på änden av kontakten, den som ska i TV´n. Har ni ingen sådan så är...
Men det var väl bara de som köpt sin genom telia med teliaspecifik telefon? Jag har ju telia som operatör men köpt telefonen olåst och obrandad...
Precis, öppna kontakterna, tryck meny och sen säk.kop kont. Sen bara att välja sim eller minneskort.
Ja det där begriper jag inte varför de inte fixat till. Var samma sak på X10 och jag trodde de hade ordnat detta till arc...
På jobbet har vi ett litet "krig" med glimten i ögat. En på mekverkstaden är ett stort Iphone-fan och på elverkstaden där jag jobbar finns det tre...
Ska du ha nåt liknande som Invisible shield så köp INTE just det märket. Jag tycker inte att passformen är bra och ej heller känslan på ytan....
Har kommit fram till samma sak som du. Wifi kan få den att aldrig gå lägre än 245 MHz mm. Även ser jag att den visar aktiv i CPU spy i flera...
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1045204 Körde efter denna nyss och det gick klockrent. Dock fick jag köra adb enl...
Man kanske bor där 3G generellt har dålig täckning. Då letar ju telefonen ofta efter nätet och bara edge gör ju då skillnad. Märkte själv en stor...
På mina tidigare SE-telefoner har man ju kunnat ladda in tweakade ljuddrivers så man fått högre ljudnivå. Därav blev jag lite besviken på min...
Kontaktsynken kan man ju inte styra. Jag avsåg tiden på mina appar som synkas som snowstorm, facebook och eposten (ej gmail) som jag har på lång...
Nu har då min batteritid förbättrat en hel del. Den har ju alltid varit bättre än med min X10. Men nu när jag har 3G helt avslaget då dess...
Copter anser jag är klart bättre än Zagg. Jag köper inget annat än Copter numera. Det till min arc är det bästa från Copter hittils. Inga som...
Har taskkiller men använder den inte aktivt. Har bara den till när någon app hänger sig och måste avslutas. Enklare och gå in i killern och döda...
Är så på min arc också. Hittar inte fliken för installerade appar längre. :-( jäkla röra! Såg nu att mina appar finns under meny i market....
Jag upplever det som att Invisible shield är en del besvärligare att montera än Copter. IS har sämre passform och är mer gummiaktig och segare på...
Håller med till fullo. Fungerar helt perfekt. Sen så ska man ge skyddet en vecka att torka till innan man dömer ut monteringen. Men gör man...
Har inte telia stängt den? Tror inte den fungerar längre. Har mailout.telia.com port 465 på min icke-teliamail.
Finns ett gäng auktioner på tradera med sånt.
Gå in i grundvyn för sms, tryck på meny och inställningar så finns valet där. Edit: blev visst tvåa :-)
Märkte det i morse. Trots att WiFi var av så efter en halvtimme jag tog ur laddaren så stod just WiFi för 80 % av batteritiden. Har nu ändrat...
Det räcker väl att ange uppdateringintervallet till lämpligt värde. Har använt det länge och märker inget att det skulle dra nåt med batteri....