Separate names with a comma.
Det kom en liten uppdatering nu, kommer inte ihåg vad den var innan men nu är det 47.1A.2.324 som är den senaste. Ska försöka kolla exakt vad den...
Nej, jag har uppdaterat min profil dåligt ;-p Kör cyanogen på min Z och har även en Z1, jag får väl uppdatera min info sen :-)
Den funkade klockrent och bootloadern är fortfarande låst så man kan backup'a TA-partitionen så du kan gå tillbata till stock med dina drm-nycklar...
Det finns skal till de flesta moderna mobiler idag som löser problemet med att filma under vatten, googla!
Ny olåst svart nordisk variant av Xperia Z säljes. Köpte en i våras när den kom och har fått en till med min TV som känns överflödig :-)...
Sony PCC hittade en uppdatering nu..
Jag har visst 7280 trodde jag hade 7253.. Bara att vänta vidare då...
Såg också nu att uppdateringen är släppt! *updating* *fail* Telefonen/surfplattan är redan uppdaterad säger PCC ..får testa senare :-/
Köp en w805 eller w905 tv från Sony så går det att föra över bilden trådlöst, sen när 4.2 romen kommer så funkar det till de flesta av årets tv,...
Eller ska man köpa en Tablet Z för pengarna som man får för telefonen.. Rådvill..
Ja, visst är det bra ;-p Jag ska köpa TV'n jag har lånat hem, sälja telefonen då jag redan har en och på så sätt finansiera TV-köpet. TV'n är...
Köp blommor! :cool:
Sonys W9 Tv är iofs en liten dyrare apparat men den har en bild som slår det mesta, har plockat med en 46a hem från jobbet och jag kan säga att...
Det lanseras på sonys sida den 29'e
Såg nu att man får en Xperia Z om man köper en TV i Sonys W9 serie mellan den 29'e maj - 14 juli. Köper man en W8 får man en Xperia L. Så sitter...
Är guldkund hos länsförsäkringar, tappade min note från en halvmeter och spräckte skärmen när telefonen var ett dygn, efter fyra dagar kvitterade...
Vet ej exakt butikspris men den hamnar troligtvis mellan 17000-20000 ut till kund kan tänkas, jag är ansvarig för ljud och bild-avdelningen i en...
Har beställt detta tillbehöret till Min Z, KDL-46w905a, Den har bl.a. NFC i fjärren så du bara lägger telefonen på och sen kan man köra screen...
Allting funkade bra med uppdateringen, allt är kvar så backup känns onödigt! Skål! Sent from my LG-P990 using Tapatalk
Nähää.. Först säger datorn att det finns en ny och drar t.o.m. igång uppdateringsprogrammet, sen en bit in i det så säger den att telefonen har...
Nu finns den ute!! *uppdaterar!!*
Jag såg något på twitter att lg provkör 4.0 och att det inte är uteslutet med en sådan uppdatering, och som sagt så verkar pepparkakan komma i...
Vi får se i morgon :-p
Slå av och på självutlösaren i kameran, så funkar det som vanligt igen.. Det gjorde det för mig iaf!
La in senaste stock rom bara för att testa lite, har kört cm7 sen det släpptes.. Nyinstallerad stock känns riktigt bra helt plötsligt, följsamt...
Det verkar vara H ändå, baserat på att allt går lika fort som vanligt.. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Den som lever får se ;-) Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Nja, kollegans sump, efter han pratat med en kille på lg ;-) Blir spännande att se om det stämmer.. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Gingerbread ser ut att komma den 1 sept enligt en kille på LG.. får se om det stämmer ;-p
LITE VARGEN KOMMER, VAAAARGEN KOMMEEER!!! :-D 1 September kommer den officiella Gingerbread!! Får se om jag har rätt den här gången ;-p
Batteriet känns bättre igen :-) #81 Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Det känner jag inte till, dock drar ngt ur batteriet rätt friskt sen #73 eller ngt..
Jag backupade sd-kortet till datorn, sen formaterade jag det i telefonen och la tillbaka allt och efter det så har jag aldrig haft problem med att...
Sensommaren säger lg nu.. hmpf.. Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Jupp! Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Jag tror att det behövs "rätt "codec för att det ska funka.. tror jag sett ngting om det i tråden här.. leta ;p Sent from my Optimus 2X using...
Det enda som funkar är tyskdubbad finsk familjevänlig skräckporr i dåligt fejkad hawaiimiljö :-P Sent from my Optimus 2X using Tapatalk
Ser i changeloggen att det är lite intressanta uppdateringar på gång till vår lur.. http://cm-nightlies.appspot.com/?device=p990 Sent from my...
Jag ska testa att flasha in 0622 basebandet senare ikväll och se hur det verkar, så mkt att återställa bara, men man har ju backup på det mesta.....
Officiell är väl inte en rc ;p Sent from my Optimus 2X using Tapatalk