Separate names with a comma.
Sätt Barilla på ignore bara, det har dom flesta andra redan gjort. Han håller på så här i varenda tråd som skapas i princip, har aldrig sett maken...
Jag blir av med ikonen om jag går in i ett rum där jag har väldigt dålig täckning, så det måste ju vara nåt som Telenor skickar ut, men det står...
Samma problem här, letat efter en lösning i en månad.
Hej, Jag såg precis bilder på din docka till Desire och blev jättesugen :) Nu har ju jag dock en Nexus one, men vad jag kan se finns det inget...
Pröva HelixLauncher (finns på market) om ni vill ha bättre fart på scrollningen i programmenyn. Det blir stor skillnad. Obs, HelixLauncher, inte...
Den funkar ok men default launchern är rätt laggig (iaf för mig). Blev mycket bättre efter jag bytte till HelixLauncher. Riktigt nice att kunna...
Låter mer som din telefon är trasig alt. du fått något måndagsexemplar. Scrollningen i min Nexus flyter på minst lika bra som på samsungen du länkade.
Du kan gå in i APN inställningarna (utan att ändra nåt) och sen ut igen, så slipper du reboota. Det löste 3g problemen för mig iaf (har inte haft...
Bumpar denna med hopp om att nån kan ha nån möjlig förklaring/lösning på problemet
Möjligheten att lägga in Desire kameran borde vara skäl nog att flasha in Cyanogen (eller Enomther) om inget annat har lyckats övertyga en....
Hur lyckas du få så lågt som 899? :) 984 är det bästa jag kommer till med CM 5.0.5.3 och Ivan's OC kernel.
Telenor Internet: APN: internet.telenor.se MMSC: http://mms/ MMS proxy: 172.030.253.241 MMS Port: 8799 APN type: default Telenor WAP/MMS:...
Mitt MMS funkar så jag tror inte det är det. Nån kille på XDA antydde att vissa operatörer skickar ut "Topics" och att man isåfall kan pröva sätta...
Jag kör CyanogenMod på min Nexus och efter senaste versionen har jag fått en ikon uppe i vänstra hörnet som jag inte kan bli av med hur jag än...
Nån annan som fått en permanent notification efter uppgradering till 5.0.5? Har en notification där det står "Telenor SE" och ingenting mer, och...
okej, tack :)
Finns det nåt smidigt sätt att backupa på eller är det bara CTRL+C på alla kataloger om jag USB mountar den?
Jag har precis fått hem ett nytt 16gb SD kort och tänkte trycka i det i telefonen. Grejen är att jag har rootat telefonen och kört in CM. Det...
Tack det funkade :) Jag har även hittat en tråd vad jag ska ha för APN inställningar, men jag förstår inte vart jag skriver in dom (ny...
Hej, Jag fick precis hem min Nexus One och har laddat upp den och tänkte börje leka lite. Men redan i setupen går det fel då jag inte klarar...