Separate names with a comma.
Lustigt. Jag jobbar bara för 3. Men jag kan ha fel. Eller inte....
Här kommer min lur: [img] TxBtry TxClock Widgetlocker med unlocker från XDA MissedIt! Ligger även där, dolt då jag inte har nått missat. [img]...
I detta fall ligger absolut inte problemet hos sim-kortet. Utan hos telefonen (minst troligt). Eller hos nätet, ni får klippta samtal vid handover...
Telias 3G nät är ju sorgligt dåligt, bortsett från i storstäderna, inte förvånad.... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Göttmos ;-)
Japp, sök efter tråden telenor MMS i detta forum, där har jag förklarat vad du behöver göra. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Skumt, då vette fan. Testa återställa luren? Så ska den inte göra ^^ Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ahh, det är bara att hålla tummarna för att du inte upplever mer problem! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nej, vi har inget GSM. Problemet är att telfonerna som har detta problem inte roamar överhuvudtaget. Utan problemet är att telefonen tror att den...
Det gäller inte alla telefoner, dock inte bara SGS 2. Högst oklart om vad detta beror på, vi har även uppmärksammat detta i t.ex. iphone. Men inte...
Det som drar mest när det gäller GPS:en är alla jäkla appar som passar på att vara där och "talla" i bakgrunden, beroende på inställningar. Sen...
DOA = 14 dagar från när telefon hämtades på posten alt. erhölls från butik ;-)
Radera hela profilen under åtkomstpunktnamn och lägg till en ny manuellt, anteckna inställningarna innan bara. Det bör lösa det.
Detta har inget att göra med just sgs2. Detta är ett generellt android problem som ingen lyckats isolera, om det dock funkar för er även fast det...
Jag jobbar på 3, vi har forskat massa i detta och det som är problemet är det som nämndes här ovan. Telefonen formaterar nummren felaktigt när man...
Jag har fakriskt inte noterat detta. Min har fokat klockrent! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk