Separate names with a comma.
Steep är ditt.
Finns i Knivsta. Diablo 3 är ditt.
Crash Bandicoot nsane triology 150KR SÅLT Need for speed rivals 100kr Injustice 100kr Diablo 3 100kr Resident Evil 6 75kr Steep 125kr SÅLT
Såld
Kan hämtas efter kl 20.30 ikväll eller enligt överenskommelse imorgon.
1400kr och upphämtning ikväll kan jag gå med på.
Säljes utan kartong eller kvitto. Det är 500gb varianten (ej slim) och den funkar klockrent och är även i mycket bra kosmetiskt skick. 1 st blå...
Vill köpa en till ett sjysst pris. Gärna bara basenheten utan kontroller och spel. Kan hämta i Uppsala-Stockholm norra.
Ljudet laggar efter i videoinspelningar. Väldigt irriterande! Någon mer som har problemet?
Letar fortfarande. Maxpris 1500kr.
Tyvärr för mycket för min budget.
Mitt plastskydd har suttit på i snart tre månader och det finns inga tecken på att det börjar släppa i kanterna. @KentJ hur lyckades du få ditt...
Är det ett Nillkin skal som sitter monterat på bilden så passar det inget vidare. Har hellre plastskydd som kommer förmonterat då det inte släpper...
Japp och det är ju den stora kostnaden om 25%. Tullavgifter är ungefär 2.5% lite beroende på varuslag.
Vill köpa en vit variant. Skönhetsfel är ok så länge den funkar och skärmen är i gott skick.
Fast i Stockholm finns ett företag som säljer Xiaomi https://www.xiaomi-mi.se/sv/ De har nu rea på redmi 4a som kostar 1990kr. Den luren kostar...
Varför svenska försäljare ej saluför Xiaomi och andra mindre tillverkare (här säljs ju i alla fall Huawei) menar du? Därför att efter...
Bjuder 500kr inkl frakt
Tack för bilderna @masa69
Skulle du vilja visa hur det sitter på?
Nej det är ju inte vackert precis. Jag funderar på att köpa plastskydd istället då slipper man kanske det där med luften?
Jag tror att Honor 9 försäljningen tar fart först när priset sänks. Den är i dagsläget dyrare än Huawei p10 som kan köpas för 3000kr genom tele2....
Vad gjorde du när du bricka den?
Vilken rackarns tur att jag inte hoppade på och blev betatestare av denna lur (läs köpte den). För den verkar ju vara ofärdig i mjukvaran och...
Jag köpte även jag en p10 i tele2 butik och ångrade sedan abonnemanget två dagar senare. Inga problem!
Vilka läs- o h skrivtider får h9 i androbench. Har för mig att den endast har emmc lagring och således presterar sämre än de flesta p10?
Svar nej. Jag gjorde så.
Skickat PM
Spelar ingen roll om skicket är dåligt eller skärmen är spräckt bara den fungerar. Någon som har en att avyttra?
Finns det något glasskydd som inte släpper i kanterna dvs sitter lika bra på som det plastskyddet som sitter på p10 från fabrik? Ser ju för...
800kr?
Hej! Någon som har en att sälja? Måste vara i gott skick utan repor.
PM
@IAIAzOr vann budgivningen med 2650kr och hämtar.
Noterat
Dalton har redan lagt det budet tyvärr. Jag bjussar på att ta mig till posten. Om du lägger till en 50kr så är den din.
@dalton har högsta budet med 2500kr
Inga problem!