Separate names with a comma.
Tack för bra svar! Mm, jag tänker lite samma i och med att s6an ändå är en premiumlur och då borde stå sig bra. Tror att prestanda väger tungt i...
Mm, Samsung är nog att föredra så sett men kan nog funka med andra modeller. Men J5an måste ändå va några steg under S6a eller? Tänker exempelvis...
Mm, har en S6a själv och batteritiden är ingen höjdare. Är lite feg när det gäller Oneplus, ska inte det hållas på att importera och mekas med...
Tack för tipset! Läste även att den blir hal vid väta så då kan nog ett skal va bra.
Hej! Syrran håller på att kolla på ny mobil till systersonen. Han har nu S4 och hon kikade då på S6 så jag antar att budget ligger däromkring....
Nej, han har en Nexus S och jag har en SE Arc S. Men det här felet ska man väl inte behöva acceptera på en ny modell idag? Inköpt i oktober....
Hej Började framförallt upptäcka att något var fel när jag hade förbannat svårt att rita i Draw something. Jag testade att försöka rita raka...
En fråga som har lite med denna tråden att göra. Kan man med hjälp av sitt imei-nr kolla hur lång garanti man har kvar på telefonen?
Hej! Har en fråga också angående detta. Jag har loggat in på en annan polares mobil med mitt gmailkonto och vill så klart logga ur nu men var...
Har en hero och har börjat ifrågasätta hur exakt gps:n är? Sprang i skogen häromdagen och den visade att jag sprang ett betydligt lägre tempo en...