Separate names with a comma.
Nejdå, de har ju Android N på G i sommar, så de hoppar direkt dit.
Jag skulle tippa på att de har stoppat utrullningen i och med de 2 allvarliga sårbarheterna som upptäckts i Android de senaste dagarna. Jag väntar...
Ja, den reagerar snabbare än på Lollipop.
Inget rensat, allt blir kvar om man gör rätt.
Njae, beror på säljaren. Fick mig en AUT när jag beställde en lapp-mobil.. Har lagt in NEE versionen av lollipop, i Phone Info kan jag se att...
En italiensk då, ITV. Och Marshmallows är släppt för ITV.
En helt annan modell, som att jämföra päron å äpplen... Samsung kanske kände för att uppdatera sin senaste S6 modell först?
Inte för att vara jävlig, men det bor över 20 miljoner fler människor i Uzbekistan än i Sverige, så kanske, kanske det finns fler Samsung Galaxy...
VDS, är Telenor
Och hur stor är marknaden i Sverige jämfört med länderna i östeuropa? Ibland kan det även vara fördel att inte vara först ut, ev buggar som...
Nej, det är fortfarande februari. Den svenska (NEE) versionen släpps i mars. Så typ om en månad då.
Nej, OTA kommer fortfarande att fungera. Men du får OTA för XEF, och inte NEE. Så det kan vara värt att kolla upp hir ofta XEF uppdateras jämfört...
Det är Vodafone-versionen som är släppt. Skulle vänta de få dagarna som är kvar på NEE-versionen....
Tack ska prova det. Men det konstiga är att problemet uppkom direkt efter uppdateringen, samma dag innan var det utmärkta foton. Men värt att...
Efter frugan uppdaterat sin mobil så har kameran blivit riktigt kass. Alla foton blir suddiga, ser till och med suddigt ut i displayen redan...
Har du GSam Battery Monitor, eller liknande app? Kolla inställningarna och stäng av notifieringar i appen.
Brukar poppa upp ganska snabbt på Sammobile, http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G920F/ men det blåser ökenvindar fortfarande ...
Tack för tipset, men jag fann inte inställningen jag eftersöker i den appen.
I Nova lyckades jag göra en genväg till inställningarna för "Stör ej", men helst vill jag ha en widget/genväg för att slå på/av (ja, jag är för...
Har upptäckt att den eminenta appen Quick Profiles inte lirar så bra under Marshmallows (i alla fall inte på HTC One M8) och testar att vänja mig...
En Widgetpanel vore inte dumt, placera ut sina grupper eller enheter, slippa starta en app för att slå på/stänga av, etc. Givetvis vill man inte...
Nejdå, har de skrivit så, så planerar de på att släppa uppdateringen. Vi håller tummarna och hoppas på att de släpper den.
Perfekt, då kanske den får Android 6.x senare under året. Men det som är viktigt är att inte blanda ihop de olika telefonerna. HTC One M8 och HTC...
Nej, det är ju en helt annan telefon, ungefär som jag inte har fått något Android 6-uppdatering till min Samsung Galaxy S6 o_O Och troligtvis så...
Senaste läckan från Samsung säger Februari-mars för S6-modellerna..
Nemas, det är inte lätt att ha koll på allt det där. Ryktas om Android 6.x i slutet av februari/mars för S6. Såg någon "läcka" om det igår, men...
VDS är ju lite Vodafone-klinkande, och Telenor i Sverige härstammar ju från Vodafone (som köpte upp Europolitan), alltså en "brandad" version....
Kör man med en olåst, en NEE-version så ska man inte försöka trycka in den där versionen. För gör man det, får man inte NEE-uppdateringarna..
Det här innehåller den: http://security.samsungmobile.com/smrupdate.html#SMR-DEC-2015
Ja, den låg och väntade så fint i morse.
Jo, men de missade December... Idén men uppdateringar varje månad är riktigt bra, men att genomföra det kräver så mycket mer än att kläcka ur sig...
Någon som han med och få december uppdateringen 2015? Ryktades att Samsung skulle lyckas hålla löftet om månatliga uppdateringar. Uppdateringen,...
Nån som har testat att lägga in betan på en krypterad S6:a?
Här glider du ifrån "grundämnet", det handlar inte om några tredjeparts program. Utan mer om hur Android hanteras...typ
Jag har inte skrivit om att hacka. Säkerhetsuppdateringar är till för att rätta hål, och ja visst en "hackare" kan använda dessa för att ta sig...
http://goo.gl/a6zufP Det är inte samma sak. Men en "kul" grej. Samsung har faktiskt fått ut en uppdatering denna månad fär Galaxy S6, och de...
Ja, fast det är egentligen skit samma. Det är är ju problemet med Android jag försöker belysa. Inte vilket OS som är bäst. För som jag tidigare...
Fanboy inlägg? ;) Edit: De där siffrorna, är det totalt opatchade säkerhetshål, eller patchade? / Slut edit. Android, finns i flera smaker, det...
87% av alla Androidmobiler är osäkra, http://androidvulnerabilities.org Förresten, nån som har fått uppdateringar varje månad, från Samsung, LG,...
Skulle vilja byta ut låsskärmen på min Galaxy S6, till en där jag kan lägga till valfria widgets, men även kunna använda pinkod för att låsa upp....