Separate names with a comma.
Hittade en oerhört konstig bugg enligt mig idag, inget som stör men undrar hur fan det kan bli så, när jag har telefonen upplåst och klickar till...
Tackar för snabbt svar! Är det några andra egentliga nackdelar med att roota förutom den vad jag förstått minimala chansen att "bricka" den, samt...
Är lite sugen på att roota nexusen pga att de emojis som finns ser förjävliga ut, men har lite småfunderingar, Är alltså endast sugen på att roota...
Hejsan! Har äntligen fått hem min också! oerhört nöjd änsålänge, har dock ett litet men förmodligen lättlöst problem? Emojis? Vill gärna ha de...
Hejsan! Är det någon som vet någon app som har en funktion där man kan ställa in "alarm" fast de är tysta, exempelvis om man ska ringa någon vid...
Nja, vet egentligen inte men en kompis snapchat såg hel konstigt ut på en ipad i alla fall så tänkte i och med det, men okej! :) Låter bra att det...
Tjenare! är det någon som har en note 4:a nu som använder sig av snapchat? undrar hur appen fungerar med så stor skärm och samt om lagget...
Tack för svar! har du själv använt det? och är känslan snarlik utan skärmskydd överhuvudtaget eller hur är det? :) Mvh
Tjenare! satt nyss och klickade hem en Note 4 (jävlar vad taggad jag är) Men tänkte alltså köpa ett skärmskydd till den också, var inne och...
Tjenare! Har lite funderingar på att fixa ett custom ROM på min Sgs 4, men är ny inom custom roms så har lite frågor, använder just nu det...