Separate names with a comma.
Jag köpte Spigen Slim Armor CS Case för min pixel 9 pro xl, det skall inofficiellt rymmas 3 kort i facket ,men med 3 kort verkar det bli problem...
Jo, det är bara så mycket annat skräp som ligger liksom under ytan och puttrar men nu är det gjort iallafall,tack.
Hej, Precis fått hem min Pixel 9 pro xl, skall jag göra en helt färsk installation eller kopiera över från min gamla Poco telefon, får jag inte...
Ja,det blev en liten diskussion om telefonen som inbytet,men jag hävdade att det står inget om vilka krav dom hade på telefonen för inbytet ,så...
Japp, den var slut i hela mitt område!Den skall faktiskt komma imorgon ,så snabb frakt.
När du handlar i butik har du aldrig ångerrätt.
Japp!
Ja, dealen är minst 4000 kr för din mobil ,har du en nyare mobil så för du även den rabatten efter värdering ,min mobil hade inget värde,det var...
Hon kunde inte sänka månadskostnaden på 249 kr för abonnemanget ,vilket gjorde att hon tog bort startavgiften för att täcka resten av dom 4000 kr...
Det är totalt med telefonen
Pixel 9 pro xl 128 gb, 249/månaden med 3 gratis månader ingen startavgift för 3 abonnemang(250 kr) och ingen frakt (59 kr). Min inbytes mobil hade...
Bra deal, jag är intresserad 9 xl pro med 128 gb ,men om man skulle räkna bort 4000 kr från delbetalningen på 150x24,så blir det ju ett minus på...
Inte enligt Elgiganten ,men tyvärr kan man inte vara säker på nått från kundservice på Elgiganten känns det som.
Ingen verka veta vad som gäller för Elgigantens deal på Pixel 9 telefonen, har pratat med 2 olika personer på kundservice och det enda dom kunde...