Separate names with a comma.
Bilder kan ordnas på tisdag.
Xiaomi mi note 10 6/128gb glacier White i absolut nyskick (skärmskydd samt skal sen första dagen) komplett i kartong med samtliga tillbehör samt...
Ja, det är det ursprungliga kvittot jag behöver, eftersom Samsung, i det här fallet, kräver ursprungskvittot vid garantiärenden. Dessutom är...
Har köpt en Telefon i andra hand, men fick inte kvitto mailat till mig som utlovat. Finns det något sätt för mig att få en kopia på kvittot på...
Den där Mate 20 Pro, det är inte alls intressant att byta den mot en iphone 8 rose gold 64gb i fint skick?
Gött.
@livinl0ud
Såld utanför Swedroid.
Säljes en helt ny oneplus 8 pro 12/256gb glacier green i obruten förpackning med kvitto samt garanti Fast pris 9000 plus ev frakt
Såld till @Mohnke
Sålde skal och skärmskydd till Lasse. Snabb förskottsbetalning och supertrevlig kommunikation. Rekommenderas verkligen!
Försäljning?
Det accepterar jag. Jag skickar PM. @Mohnke
Jag har nog faktiskt ett, ska kolla! Då kan jag skicka fodralet samtidigt!
Jag har ett, i nyskick. Skicka mig ett PM.
Enligt rubrik. Köpes, distans ok med betrodda medlemmar.
Avslutar och behåller.
Comviq.
Helt ny Xiaomi mi Note 10 6/128gb vit i obruten förpackning samt kvitto med 2års garanti fast pris 3500 plus frakt
Från OnePlus sida? Ser den inte tillgänglig där...
Priset justerat nedåt. Påskpris!
Köpt igår, endast testad. Kvitto från Elgiganten. 1563kr inklusive skicka lätt.
Intresserad, finns den kvar?
Adaptern behöver ha en DAC i sig, det finns nämligen inte i telefonen. Jag har också gjort misstaget att inte köpa Samsungs original, och det...
Endast Snapdragon?
Säljer följande: Samsung Note 10 Plus (Exynos) 512gb. Svart i nyskick med kvitto och kartong med kompletta orörda tillbehör. Original Samsung...
@Notrixs du har PM.
Tar den! PM skickat.
Byte mot en OnePlus 5T Star wars edition?
Apple Watch Series 1, Gold, 800kr.
Köper en iPhone 7 Plus. Ej sprickor, men små repor är ok. Fullt funktionell med Touch-ID, volymreglage, silent switch, högtalare, mikrofoner etc....
Köpte en OnePlus 5T och kunde inte vara nöjdare! Bra packat och skicket överträffade förväntningarna. Rekommenderas varmt!
Puro Plasma silikonskal, nyskick med förpackning. 50kr+porto. Dbramante 1928 Copenhagen plånboksfodral, nyskick med förpackning. 200kr+porto. Köp...
Köpte en Tab S4 av @livinl0ud och jag är hur nöjd som helst. Allting i perfekt skick, bra packat och så himla bra kommunikation! Tvekar aldrig att...
Mycket välvårdad. Laddningsställ, extra sport loop i nylon och originalbanden medföljer. 800kr plus valfri frakt, eller upphämtning i Lidköping/...
Apple Watch söndagspris, 800kr!
Det går bra!
Toppen, tack!
Kan du ge mig specs, färg, skick och tillbehör? @niklas1232
Söker en Samsung surfplatta av nyare modell. Min maxbudget är 3563kr inklusive skicka lätt. Kom gärna med förslag!