Separate names with a comma.
Ja jag har läst igenom hela denna tråden. Om jag fattar det rätt så måste moderkort bytas för att den ska bli helt frisk. Precis som du säger. Får...
Ja jag får väl göra det. Skulle få hem ett vadderat kuvert från Telenor. Någon som vet hur "kompetenta" de är? Skickat från min GT-I9300 via...
Min S3 har även den visat dessa symptom. Kanske inte lika extrema som en del här. Efter installation av EMC3 har den blivit stabilare. Men den kan...
Ascii; Kör med roboto thin fonten. Hemskärmen är 4x2 och låsskärmen är 4x1. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Inte hittat någon apk tyvärr. Fanns bara zip där jag hittade dem. Kommer inte ens ihåg var. :/ Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Tack ska du ha! :p
Mitt första försök som jag faktiskt känner mig rätt nöjd med. Info finns i länken nedan. :) [IMG][IMG] [IMG]"][IMG][IMG] [IMG][/URL]
Jag kör på ett Otterbox Defender. Blev dock så sjukt irriterad över den dåliga kvalitén på det inbyggda skärmskyddet så jag tog bort det och satte...
Hade samma problem för ett tag sen. Om jag inte minns fel så hade det med maps att göra. Hade tydligen platsdelning igång i maps inställningar....
Har inte själv skaffat det ännu. Men det ser ju väldigt simpelt ut. Bra mycket enklare än "originalet". ;)
Tjena. Ville bara tipsa om att Total War Battles är släppt på play store nu! :)...
Sant. Men där funkar modern combat 3 iaf. Den på play store funkar inte utan chainfire 3d. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Finns ju gratis i Samsung Apps.. ;)
Även jag problem med batteriet. Batteriviloläge ligger alltid högst upp. Sen drar den även runt 10-15 procent om nätterna. Har inga speciella...
La in LH1. Men nu står det i kies att "Din enhet stöder inte programvaruuppgradering via Kies". Ideér?
Skaffade den med Telenor abonnemang. Tror iofs inte att den är låst. Så det "bryter" inte garantin att flasha in det? Skickat från min GT-I9300...
Det står att jag redan har den senaste versionen. Skrev *#1234# i telefonen. Fick dessa värden: AP: I9300XXBLFB CP: I9300XXLFB CSC:...
Ingen som hade någon fix på hur man hittar senaste firmware i kies?
Har telenor.. Skumt att det inte dyker upp något då. Drygt med den där batteribuggen.
Köpte min i fredags. Älskar allt som har med den att göra. Men jag har också den versionen som nämns ovan. Batteriviloläge ligger högst upp under...
Jo var väl det jag försökte. :) Den installeras nu iaf. :p
Haha funkade nu! Tack! Bara jag som är lite trött i huvudet. :D Edit: Jelly Bean dök upp efter första försöket! :)
Inte på Nexus S. Finns bara hämtade, usb-lagring och kör. Går inte swipa heller. Utan bara trycka på flikarna..
Har kollat lite på sambons Nexus S. Hon verkar inte ha något ramverk att rensa... Under appar finns Hämtade, USB-lagring och Kör. Ingen "Alla"...
PDK var väl för hårdvara. Medans SDK ju är för mjukvaran. Om jag fattade det rätt. :)
Eftersom du är ny på det här med systemkameror så rekommenderar jag antingen en Canon EOS 1100D eller en Nikon D3000/D3100. Billiga...
Känner mig sjukt nöjd med min Galaxy Nexus just nu! :innocent:
Ingen amoled plus. så det är pentile. :cool:
Drar ner det nu. Ska testa senare ikväll. Är Eve spelare sen typ 4 år tillbaka så kan vara kul med något liknande. :)
Ja och så är den även ganska rejält överklockad i Galaxy Nexus. Har spelat en hel del olika spel och jag har aldrig upplevt något lagg. GTA III...
Finns ju så att du kan synca dina instagram bilder med dropbox. Såg det i nån telia blogg....
Nu kraschar ju iofs appar oftare på iOS. ^^ Har inte fått min 4.0.4 än OTA. Får se om den kommer eller om de dragit tillbaka den. Sent from my...
Mjo. Hjälper ju inte mig dock. :cry: Allt funkar prima på wifi:n förutom då "preview" bilderna på youtube samt samtliga bilder på facebook....
Ingen som har någon susning om vad det kan vara? Om någon med D-Link kan säga vad ni kör med för inställningar vore jag tacksam! Edit: Fixade det...
Jag har ett lustigt problem. När jag är ansluten på mitt WiFi så kan jag inte se bilder på facebook (profilbilder, uppladdade bilder etc) eller...
Jag och min sambo har samma problem. Eller liknande iaf. Vi kan logga in på facebook i mobilen. Men vi får inte upp några bilder överhuvudtaget...
Är det bara jag som upplever ett jobbigt glapp (framförallt när jag pratar i telefonen) runt kameran på bakstycket? För övrigt är jag otroligt...
Min glappar också runt kameran. Lite tråkigt men funderar på att sätta lite tejp eller nåt där under. :p
Elgiganten i Kristianstad hade inte ens beställt hem... Snacka om koll
Ja det går att teckna halebop i telias butiker. De ringde igår också men då sa de att den hade beräknad leverans typ den 13/1. Så blev lite snopen...