Separate names with a comma.
Lösningen Jag löste det till slut... efter ett tiotal nya ominstallationer, omstarter av telefonen, installation av Fast Web Installer och...
Jag har tidigare haft k9-mail installerat på min X8, men gillar det inte alls. Nu tänkte jag prova maildroid istället, men det tar stopp redan i...
Sjukt! Att det inte finns för Mac kan jag köpa, det finns väl inte så många Mac-användare med självaktning som inte valt iPhone. Jag är inte...
Är det inte synnerligen märkligt att PC Companion bara finns för Windows? Det är ju Android det handlar om, jag misstänker att de flesta inbitna...
Om du köpte telefonen så sent som igår kanske du inte har uppdateringen som en uppdatering, den kanske var fabriksinstallerad? Jag har haft min...
oh well... jag tar på mig dumstruten.:o Tack!
Jag har letat i min mobil (X8) och jag har letat här och jag har googlat, men utan att hitta det jag söker: en genväg till "knapplås", dvs...
Det fåniga är att den vanliga siffer-knappsatsen finns ju också inbyggd, och används till telefondelen. Och det kan ju inte vara helt omöjligt att...
Ja, det skulle givetvis också fungera, och kanske ännu bättre. Ovanstående tråd har ju blivit precis hur lång som helst, och den kan man ju inte...
Som helt färskt android-användare (färsk som smartphone-ägare över huvud taget) blev jag glad när jag hittade detta användbara forum. Många frågor...
Tja, inte vet jag vad som hänt eller inte hänt, men plötsligt fungerar det. Telefonen har legat orörd ett par timmar, så jag har verkligen inte...
Nix, den är ordentligt ikryssad, jag har för säkerhets skull provat att ha den avmarkerad också, ifall det skulle vara ett fel så det blivit...
Underligt. På min telefon fungerar det då rakt inte. Något förslag på hur jag ska göra? Kan det finnas någon liten inställning som jag pillat på,...
Men har inte ens de inbyggda programmen landscapestöd? Varken sms eller FB (dvs fb via Timescape, det verkar finnas en FB-app till) roterar......
Fick en x8 igår, och eftersom det är min första smartphone så är jag lite vilse än så länge. Men med lite envishet, tålamod och nyfikenhet så...