Separate names with a comma.
Vissa av mina hörlurar fungerar inte på min Z2, misstänkt att det var något knas med utgången, men då de medföljande noise-cancellation funkat har...
Förlängning, så kan vara skitkabel, men borde väl inte påverka? Om det inte är usb1 iofs..... Helvete då Tack!
Jag lånar tråden lite, frågan stämmer in på trådtiteln iaf :D Någon annan som har problem med att dockjävlen laddar telefonen sjukt långsamt?...
Kolla inställningar för automatiska nattläget som postades här ovan, så du inte har tiden inställd på de tiderna du är på jobbet. För på något...
Nattläge inom den tid man sätter väl?
Är den i dagsläge och säger att du sover är något knasigt o_O
Den kan inte veta om du är vaken eller sover. När du sover djupsömn rör du på dig. Det du ska göra är att sätta den i nattläge när du skall sova....
http://www.ebay.co.uk/itm/221421284594?var=520297559123&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Funkar finfint som plånbok + cover....
Hur funkar alarmappen då, väljer man typ smartband vibration istället för en signal på ett specifikt alarm? Isåfall sätter man ju bara två, ett...
Då blir den helt värdelöst som fristående enhet, eller överhuvudtaget. räcker ju med att ta med telefonen då :p
Finns det gps i bandet?
Då är det jag som haft dålig koll bara och beställt från fel leverantör tydligen. Hoppas det fortfarande följer med smartband med nästa leverans...
Har sett på Sonys svenska facebook att det skall finnas tillgång på lila, och länkar till sin egen webshop som exempel på det. Jag har dock...
Också sugen på ett sådan wallet cover, men verkar helt omöjligt att hitta något med uttag för dockningskontakterna :-(. Någon som sett nåt?
För min del är den största och egentligen enda funktionen av vikt: Alarm med vibration i armbandet. På så sätt kan jag skippa ett högljutt alarm...
Samma här, beställde och fick numret porterat redan idag. Men, jag tog kontakt med chatten häromdagen med frågor och blev uppmanad att skaffa ett...
Som jag förstod det på evenentet på MWC så skulle ju brusreduceringen vara en viktig poäng med Z2, att de då inte skickar med headset för detta är...
Det här Tele2 maxi såg ju fint ut, men ingen möjlighet att få det längre eller?
Samma fast med comviq :D Har beställt från Tele2 för säkerhets skull redan, men vill ju helst ha det lite billigare comviq :(
Vilken röra, och lite surt. Laddningstället ingår väl med Z1:an vad jag förstått? Nu är ju Smartbandet också lite kul och spännande, men känns som...
Info om nya Z2! - 2.3 GHz quad-core Snapdragon 801 - 3GB of RAM - 16GB of internal storage - 3,200mAh battery - Triluminos IPS screen (5.2-inch...
Jag får rekommendera MW600 då! Sjukt smidigt med att använda vilka hörlurar man vill. Ibland ett par korta sweat-proof för träning. Och ibland...
Uppdatering nu på morgonen, har Tele2. Inte vågat installera än :-p
Bah, iväg på semester. Laddar telefonen och plattan samtidigt. Vaknar upp på hotellet kl 03 av att skärmen lyser. Telefonen är glödhet och står...
Någon som har en original OTG kabel?...
Att en vanlig usb-kabel knappt sitter fast överhuvudtaget. Måste hålla mobilen blick-stilla för att kabeln inte ska flytta sig och tappa...
Ja det gör det nog allt. Jag vill inte få upp dina förhoppningar för mycket dock, säger phonehouse nej så är det ju troligen så. Men det är ett...
Kontakta dom först, det är ju en felkonstruktion utan dess like, så det kan nog tänkas gå på garantin.
Jag är också supernöjd med min:)! När jag väl har den, har bara varit väldigt tufft att vara utan den en månad ... :cry:
Skönt att bli av med skrothögen :money:
Haha wtf o_O
Fyfan, hade jag aldrig stått ut med :ehm: Jag fick mail från asus idag om att de fått min telefon till verkstaden men att serienumret inte...
Nu har jag varit utan min telefon 10 arbetsdagar (lämnade in den fredagen för två veckor sedan). Jag vet att det kan dröja upp till 15, men ni som...
Hur ser det ut med minnet efter servicen? Allting kvar som det var? Eller körde du factory reset innan den skickades in?
Tack! Jag har grav ångest över att vara utan den så länge :p. Får nog skjuta upp det till sommaren när den inte är lika nödvändig :cool:
Hur lång tid tog det från att du skickade tills du fick tillbaka den?
Funderar också på att skicka in den pga damm i kameralinsen, men känner mig jävligt avskräckt av flera veckor utan den :(. Kanske väntar till...
Byt språk till engelska funkar med :)
Digital Clock tror jag den heter bara. När man klickar på den hos mig så kommer man ju in till alarm eller settings menyn. Men om du kör...
Lite skönt att någon annan har samma problem ändå. Har returnerat en på grund av det här, en av andra orsaker och är alltså inne på min tredje....