Separate names with a comma.
En sån app följer med Sony Xperia S, det är en app för att spara på batteriet, där kan man ställa in att telefonen inte hämtar någon data mellan...
Klipp till det du har så du kan använda telefonen till du får ditt nya
Testade med kollegans Jays-lurar och det var samma problem, MEN! Lösningen som någon föreslog att trycka "volym upp" på hörlurarna fungerade...
Jag hade kört på 3s erbjudande eftersom jag tycker att det erbjudandet är klart bättre än Tele2s. Hade Tele2s erbjudande varit bättre än 3s...
Inte mig heller, jag tänker inte stå och skära i ett par hörlurar man lagt ut några tusenlappar på.. Sent from my Xperia S using Tapatalk
Visst är det billigare men det är ett betydligt sämre abonnemang. Sent from my Xperia S using Tapatalk
Ska testa ikväll när jag kommer hem
Ja det verkar vara en jävla soppa. Sony påstår att man bytt till samma standard som finns i exempelvis iPhone.. Varför fungerar inga av de lurar...
Nope, inga såna problem alls.
Mina Beats-lurar fungerar i min iPhone men inte min Xperia S, rätt besviken :( Nu vågar jag inte beställa lurar till telefonen.
Aha där ser man, 7mm gör ändå rätt mkt. Har bara sett en jämförelsevideo och då såg dom ut att vara ungefär lika stora. Nä då är jag nog trots...
Min e kritvit, haft den i jackfickan, jeansfickan, på skrivbord, köksbord osv. Fick faktiskt en fläck idag och den gick bort helt sjukt lätt,...
Ja jag hoppas verkligen att ICS kommer under april månad i alla fall. Lite, har klistrar fast en NFC-tag vid sängen och det fungerar fint....
Jupp, jag DOA:de min LG Optimus 3D med anledningen att den startade om sig :)
Ja precis, DOA har inget med pixelgaranti att göra, det handlar om att få en felfri produkt vid leverans.
Jag förstår dig, jag har faktiskt varit en Apple-taliban och jag kände nog lite som du i början. Det är såklart skönt med iPhone där "allt...
Jag bytte från Galaxy Nexus till Xperia S och jag är toknöjd! Det enda som är negativt är att Xperia S saknar ICS. I övrigt tycker jag att Xperian...
Oj, låter inte bra :( Jag hade nog DOAt den trots allt. Min har inte hängt sig en enda gång och jag har inte startat om den sen jag tog upp...
Nej, det kan det inte vara. Men det låter helt klart märkligt.. Skärmen verkar vara det som helt klart drar mest.
Galaxy Nexus är ju lika stor som Xperia S, mer eller mindre. Den har väl 4,7" med knapparna på displayen inräknat, 4,6-nånting tum om man räknar...
Jag använder gmail, så gmail-appen fungerar bra, däremot är gmail-appen för ICS bra mycket bättre. Högupplösta bakgrundsbilder ser underbart bra...
Hade samma problem med min Galaxy Nexus, jag laddade hem friendcaster och då blev det bättre kvalité på bilderna.
Jag skulle också rekommendera en övergång till gmail om man har en Android-telefon.
Jag trodde att jag hade fått in dom automatiskt i kontaktbokens småbilder, men det var helt enkelt sparade bilder sen tidigare som jag fått in....
Gissar att han tog en skärmdump genom "powerknapp" + "hemknapp". Vanlig skärmdump som inte är uppladdad med tapatalks skräpfunktion: [IMG] Edit:...
Jag gillar verkligen orginal-launchern och bakgrunden, så jag har inte gjort något typ. Tycker det är snyggt direkt ur kartong :) Sent from my...
MW600 finns ju att köpa i butik, jag köpte MW600 på mediamarkt, eller syftar du på något annat headset? CDON säljer MW600 rätt billigt dessutom:...
Länkningen fungerar lite dåligt för mig, men jag har valt att bara länka de viktigaste kontakterna, sedan döljer jag facebook-kontakterna i...
Märkligt, fungerar felfritt för mig, så fort jag loggade in på facebook-appen så fick jag frågan om att synca mot mina kontakter. Jag verkar ha...
Var har du läst det?
Maj/Juni, som jag trodde.. fan också :(
Precis, finns ingen anledning att ladda upp batteriet först med dagens batterier.
Skojade ju bara ;) Trist att utbudet verkar vara så dåligt. Det är ju inte alla som lyssnar på lady gaga och sånt. Kommer nog inte hitta den typ...
Låter konstigt, mina beats-lurar har ju control-talk till iPhone.. Men lurarna fungerar inte med min Xperia S.
Klart du vågar, varför skulle du inte?
Inte Galaxy Nexus-dålig, men inte super. Har kört på 100% ljusstyrka idag, så jag kommer nog inte behöva ta med mig laddaren till jobbet i alla...
Förstår inte det heller.. Bara köpa i butik ju. Sent from my Xperia S using Tapatalk
Har ingen sån ikon, nån annan som har? Sent from my Xperia S using Tapatalk
Det är nog första gången som jag inte omedelbart stängt av den funktionen. Den är faktiskt riktigt skön på den här telefonen. Jag kommer nog...
+1 på den!