Separate names with a comma.
Denna rom MÅSTE jag rekomendera! Finns inget att klaga på! Flyter bra och BRA BATTERITID!! Allt som jag har testat funkar klockrent!:)
Funkar gsm data på denna version?
Har redan dom inställningarna:-( Det som drar mest ström är mobilens viloläge samt telefon inaktiv. Dom ihop drar ca 50% av mitt batteri...
Hur är eran batteritid med 7.2? Min håller ca 12-14 tim med normal användning. Med stock så var 48 tim inga problem..
Har dom fått ordning på gsm data?
Ja som jag upplevde den så var den väldigt buggig, men snygg:-) avinstallerade min igår. Bättre å vänta på en stabilare version..
Har provat denna lite nu. Men får inte gsm data till att funka.Annars så funkar den "ok". Funkar data trafiken för er andra?
Kan inte du vara vänlig å slänga upp 2.3.4 så vi andra får flasha? Som du gjorde med 2.3.3?:) Vore mkt tacksam!
Funkar kanon! Tack så mkt!
Nu finns uppdateringen via pcc:) Har telenor
Av någon konstig anledning så kan jag inte spara filen när jag har ändrat den.. Någon som har några bra idéer?
Provade att ändra men gick inte att spara.. Telen är rootad.. Vilket prog använde du?
Hur kan man isf. ändra det nummret?
Jag skulle köpa en arc!! Jag är grymt nöjd med min! Bästa telen jag haft!:) Har faktiskt inte något att klaga över.. Kör 2.3.2. utan kamera...
Vad kör du med för rom? Modem?
Nu har jag fått tillbaka min sgs:) Dom bytte front... Samtalskvalitén har blivit betydligt mycket bättre. Samt att täckningen har blivit bättre...
Provade nyss att prata genom headsetet och då var samtals kvaliteten helt utmärkt! Min kompis brukar klaga hela tiden att det låter kasst när jag...
Dom som jag pratar med säger att det låter som jag pratar i en burk:) Fast bara ibland. Blir inte klok på detta.. Samma sak om man spelar in ljud...
Har samma problem med min lur. Blir inte klok på detta! Har provat olika modem men knappt någon skillnad.. Har även provat audioboost utan någon...