Separate names with a comma.
Rensa SMS och samtalslista. Tänk även på att de appar som följer med som standard, d.v.s. Wisepilot, Liveware m.fl. tar extra plats när det kommer...
Kernel är kärnan i operativsystemet. Firmware är operativsystemet anpassat för den specifika hårdvaran med drivrutiner etc. Skickat från min...
Sorry! Missade nya funktionen "stilinstållningar" vilket grönare ut alarmljud. Har löst det nu! :-) Skickat från min LT22i via Tapatalk 2
Finns en adapter på kjell & co som borde funka....
Ett par buggar till... Fick min P igår och är överlag väldigt nöjd med känsla och respons. Har dock hittat ett par buggar. Möjligheten att få...
Kan vara för lite internminne kvar... Har haft hemska problem med omstarter och lagg på sistone och det blev definitivt inte bättre med 2.3.3....
Snyggt och flashigt men tar en evighet att ladda, är buggigt och saggar ner mobilen rejält efter ett tag så jag tog bort det och fick gilla läget...
Ändra USB-anslutningen i telefonen till "Masslagring (MSC)" och dumpa dina MP3-filer i "Music" så slipper du problem med onödiga konverteringar.
Hade samma problem med Exchabge och min Arc som i det första inlägget i den här tråden men hittade att vissa mobiler vill ha _ istället för @ om...
Hade samma problem med Exchabge och min Arc men hittade att vissa mobiler vill ha _ istället för @ om användarnamnet är en mailadress. Det löste...