Separate names with a comma.
Berättigat [emoji4]
Vad snällt av dig att låna ut din egen favorithatt [emoji5]
Lol, tagit till mig den, njae... Men det var ju nyligen som jag läste den så jag minns väl den bättre än du kanske. Jag påfåglar mig aldrig... Jag...
Well you should know, as a fellow The Gamer... [emoji14]
Hmm...
[emoji54] Får man bara ha ett...?
Ah okej... Så jag ska känna mig ärad då? Hyperventilera lite först (andas fort och med små andetag, typ som hundar kan göra) och ta sedan ett...
Ha jag råkade läsa det som "nätragg" [emoji14]
Du kan få min gamla Desire Z för 3000 [emoji5]
Åååååhååå lasagne [emoji177]
Jag borde plugga men, men, men, men, (hindra mig då!!!!)
Visa ord. Speciellt för en norsk... Det tar vi en öl på!
Tycker du? Ja kanske det... Är bäst att du ger mig all alkohol så häller jag ut den åt dig [emoji5]
Men jag behövde ett litet buzz!
Hatar öl. Men jävlar vad bra jag mår nu! Borde typ alltid ha alkohol hemma.
Köp en lapdance då [emoji12]
Verkar vara den ja. Åtminstone jag känner igen båda filmerna så jag har nog sett båda också. Fruktansvärt bra filmer [emoji5] Men förmodligen är...
Kan vara? Fanns tydligen en Children of the damned också [emoji54] Skitsvårt att veta vilken vi har sett.
Jag och en kille i skolan kan båda två minnas att vi sett en svartvit film som förmodligen är från 60-talet eller tidigare, och vi minns båda två...
Med jävliga hälsningar, Mrhoyt: the angriest boy in the world...
Då brände de på bra. Jag bränner av ett leende istället [emoji6]
Jaja, sorry.
Lägenheten är det inget fel på ju. Just like your mom.
Ah okej [emoji54] Då får jag väl anta att jag kör bra åtminstone, även om min gaspedalsfot är lite tung ibland [emoji6] Jaså okej. Men 11500...
Yup [emoji5] Jajjemänsan, sista i Sverige som har det [emoji6] I know, jag får aldrig fortkörningsböter ens en gång [emoji6] Blir jag stoppad av...
Jag lånar aldrig pengar, jag bara tindrar med ögonen så får jag dem [emoji6]
Ring mig så ska du få ge bort 5000 till [emoji12]
Happ [emoji15] Visste inte jag... Blev fan skitskraj...
Men hjälp!! Såg nyss att det glöder lite inne i min tv [emoji33] Ser typ ut som en väldigt svag glödlampa. Ska det glöda sådär? På en tjocktv alltså?
Pfft det går ju på försäkringen. Tror du blev blåst. Är inte svårt att gå in på ngn playkanal och kolla på ett gratisavsnitt av Veterinärerna.
Jöz aj äm [emoji13] Fortsatte med svengelskan medan jag ringde banken, och så fort de svarade bytte jag till den där amerikanska engelskan som...
Mihihihi! Skulle ringa ett samtal till USA åt min kompis, ett viktigt samtal till en bank så professionell engelska var viktigt. Min kompis kan...
Man vet att man är bra på engelska när man blir inkallad som tolk av en kompis som har läst lika mycket engelska som en själv [emoji14]
[IMG] Stämmer...
Finally, some recognition [emoji5]
Besök min tvättstuga så får vi se om vi tror på spöken.
I tvättstugan finns det varken björnar eller skumma typer. Bara ett gäng spöken. Till och med mitt ex som var superskeptisk till spökerierna...
Nä du kommer flippa ur [emoji4]
Fint, jag filmar när du går ner och sedan när du flippar ur så har hela Swedroid ngt kul att kolla på [emoji13]
Lägg till att den där känslan av att någon är bakom dig HELA tiden, så fattar du hur läbbigt det är... [emoji37] Du är välkommen att låna min...