Separate names with a comma.
[IMG] En Lenovo G50-70. Helnöjd med den :) För plugg och lite lättare spel [emoji108] Tapatalkat från min iPhone 5S
Jag har upplevt det ett flertal. Nu senaste en iphone. Så är nog inte bara för nexus 5. Tapatalkat från min iPhone 5S
[IMG] Hamnen i Nyköping Tapatalkat från min iPhone 5S
Nope, det var likadant för mig igår oxå. Tapatalkat från min iPhone 5S
Samma här, men tror inte de kollar upp via mecenat eller studentkortet. Då båda mina kort har gått ut. Tapatalkat från min iPhone 5S
Jag har en fråga till er då, jag köpte en mobil via blocket för inte så långe sen. Det första jag gjorde var och kontakta operatör att det som...
Tack själv =) Kunde inte bett om en smidigare affär!
Hur är batteritiden på den? Gamla desire och desireHD hade ju inte direkt bra batteritid :S Tapatalkat från min iPhone 5S
Okej, dock endast S5an som är intressant för min del. Har en kompis som har en sån, verkar som en bra telefon :P Skickat från en iPhone 5S via...
Ja precis :) Haft två Windows lurar och kände att det var inte riktigt min grej (även om nästan alla mina appar kommit till w8) Skickat från en...
The hungover 7/10 Gillar scenariot i filmen och deras äventyr. Lite så att man blir sugen och dra iväg någonstans ;) Skickat från en iPhone 5S...
Okej, tänkte om man skulle försökt sig på ett distansbyte? Skickat från en iPhone 5S via Tapatalk
Då mitt internet krånglar så frågar jag här istället, och hoppas att det postas. Vet ni om dom även höjt surfen på deras studentabonnemang? :)...
Har du referenser? :) Skickat från en iPhone 5S via Tapatalk
Falun, men ska till Stockholm eller Eskilstuna i början av Juli (beroende vilken väg tåget tar). OT: Du skulle postat tråden igår, då var jag i...
Galaxy S5 och Lumia 1520 bytes mot... Iphone 5s svart 16gb olåst ca 3 veckor gammal? Skickat från en iPhone 5S via Tapatalk
En iPhone 5s 16gb svart ca 3 veckor gammal? Skickat från en iPhone 5S via Tapatalk
Grattis hörni på nationaldagen :) Dock så är jag fast i Eskilstuna då bussen segade sig så jag missade tåget hem. Så bara och vänta snällt i 4...
Varit i Nyköping på arbetsintervju. Ska bli skönt och åka hem till Falun imorgon. Men om jag skulle få jobb här nere. Finns det någon på forumet...
Big Stan 6/10 Stundtals rolig Skickat från min iPhone 5S via Tapatalk (Stavfel kan förekomma)
Hej igen! Tack för svar :) Det ska jag göra! Åker tillbaka till Falun imorn, där har det funkat bra. Ja eller nej, har samma modell men en...
Hej! Inte just det problemet. Men min 3G täckning försvann förut under ett dygn och jag fick rådet att hard reseta luren. Då funkade det igen....
Någon som vet vad som kunnat hänt? Jag var nere på stan här i Nyköping och hade halv till full täckning men ändå så var den ända webbsidan jag kom...
När jag skickade in min första 5S så stod det på garantisedeln jag fick tebax att det var 3 månaders reperationsgaranti eller återstående garanti...
[IMG] Taget med iPhone 5s Tapatalkat från min iPhone 5s
Oj, jag ber om ursäkt. Tydligen är det otroligt strikt. Sen jag är både läskunnig och skrivkunnig. Jag visste bara inte att det var så allvarlig...
Jag har en iPhone 5s 16GB i färgen svart. Olåst och i fint skick. Den har dock fått ett par små repor på skärmen från tiden jag körde utan...
Oeh okej, jo kan hålla med om att den är den snyggaste färgen Tapatalkat från min iPhone 5s
Ville du inte ha en iphone 5s? :O Tapatalkat från min iPhone 5s
Är likadant på tele2. Vad jag vet så är det bara comviq (fast pris) och ev telenor som sänker hastigheten. Resten stryper. Tapatalkat från min...
Kan jag som beställt abb. Från hallon använda denna kampanj och få två gratis månader oxå? Tapatalkat från min iPhone 5s
Hade du en iphone innan din nuvarande mobil? Tapatalkat från min iPhone 5s
Twilight Breaking dawn part 1 8/10 jag gillar vampyrer osv Tapatalkat från min iPhone 5s
Twilight (första filmen) Skickat från min ST25i via Tapatalk 2
Hur gammal är din nexus? Jag är sugen, problemet är dock att jag inte alltid kunnat skicka och ta emot sms/mms från iPhones när jag bytt till...
Psych s08e10 seriens sista avsnitt Tapatalkat från min iPhone 5s
Kartong och kvitto samt 3 skal. Är lite osäker. Återkommer. Tapatalkat från min iPhone 5s
Hur mycket i mellan för en olåst 5s? Tapatalkat från min iPhone 5s
Fina, jag gillar dom Sent from my iPhone using Tapatalk
Även jag får instämma Sent from my iPhone using Tapatalk