Separate names with a comma.
Det verkar vara ett klart intressant alternativ. Jag har inget problem med att roota och installera en hyfsat stabil custom rom som en one off,...
Då jag enbart har använt android-produkter hittils har jag inte ens funderat på Apple, men det kanske är dags att tänka om där. Tidigare har inte...
Intressant, så att titta efter enheter som är "Android Enterprise Certified" om man vill ha något som har stöd för en lite längre tid är alltså en...
Hej, Är i köptagen för en ny surftplatta för att ersätta min 5+ år gamla Samsung. Jag har tittat oå Lenovo Tablet 4 8" som verkar vara en bra...
Jag har första gen Moto G som jag kör den senaste snapshot CM från maj 2014. Den fungerar ganska ok, men GUI är tyvärr inte helt stabilt. Vilket...
Ingen som tycker något eller har någon erfarenhet?
Jag råkade snubbla över denna AOSP för ett tag sedan: http://galaxytabblog.com/aosp-rom-8-9/ Till skillnad mot den rom som verkar vara under...
Med tanke den trevliga storleken i kombination med hyfsade spec finner jag denna telefon ganska intressant! Men, jag undrar om någon känner till...
Som jag har förstått det så använder många en operatör för lokalsamtal och en annan operatör för samtal till andra delar av landet. Framförallt i...
Kör du CM på N4an? Om ja, hur tycker du det fungerar isåfall? Det verkar ju inte finnas någon stable version, eller inte ens en sådan där...
£239 för 8 GB och £279 för 16 GB, plus £10 i fraktkostnad. I Google play verkar du dock inte kunna beställa till någonstans utanför UK.
Kallt_kaffe: jag bor i UK, och upptäckte precis som du säger att N4an är ganska billig här, efter jag skrev mitt inlägg. Det är en bra deal trots...
Jag börjar inse att min 2.5 år gamla ZTE Blade börjar leva på övertid. Funktionsmässigt behöver jag egentligen inte särskilt mycket nytt, men...
Det verkar som det är skillnad mellan olika android versioner. Min surfplatta som kör 4.04 har en hel del uppgifter sparade, medans telefonen som...
Är detta beroende på vilken Android-version man kör? Jag använder CM 7.2.
Var nyligen tvungen att fabriksåterställa min telefon. Google uppger ju att dom ska spara vissa inställningar så som wlan-lösenord och en del...
Finns det något preliminärt/definitivt datum för när CM9 i stable version kommer till Galaxy Tab 8.9/10.1?
Det kan man ju tycka. Jag vet inte om dom har olika marginaler på olika marknader, och därför inte vill driva försäljning mellan dom? Eller om det...
Den kom tillbaka utan någon reperation med hänvisning till att moderkortet är av utländskt ursprung. Har frågat kundtjänst om det går att få den...
Det är ARN som avgör sådana här fall och inte Konsumentverket. Och vad jag förstått så finns det fall som skulle tala både till er för och...
Jag köpte en GT 10.1 för ett par månader sedan i USA. För cirka en vecka sedan började skärmen krångla. Jag trodde det var något tillfälligt, men...
Tack! Det var just begreppet dialer som jag missat att söka på. Go dialer verkar utmärkt.
Jag har nyligen lagt in Froyo på min San francisco och börjat irritera mig på den synnerligen dåliga telefonfunktionen. Eller snarare hur man...
Någon borde väl ha en aning? =)
Heron laddar automatiskt om man ansluter den till någon slags strömkälla, antingen väggen eller usb-porten i datorn. Detta drar ju ju från datorns...