Separate names with a comma.
Har nu fått hem telefonen. Byggkvalitén imponerar, en mycket gedigen telefon. Och lagom storlek osv. Ang. batteriet har jag sett att det...
Låter bra det. Tycker den verkar vettigast i denna prisklass iaf (och med mina krav). :)
Slog till på en Xperia P hos cdon. Så nu vill jag inte höra om något supererbjudande som jag precis missat. :) Tack för hjälpen.
John-Erik: Ok, så den var 300 kr billigare än nuvarande på cdon-pris. Men detta verkar vara billigast för tillfället iaf. Har en rabattkod på 50...
Tack för era synpunkter. Kikade återigen på en Xperia P. Man får en för 2290 kr hos t ex cdon. För de pengarna är det kanske inte något att...
Trots att min nuvarande mobil i rubriken har många år på nacken rent konstruktionsmässigt har jag svårt att hitta ett vettigt alt. vid nyköp....
Haha, vilka lirare. Vad är det för människor vi har att göra med egentligen? o_O
Tråkig sits ni har hamnat i. Bra att ni nu gått ut och berättat vad som hänt så att spekulationerna avtar. Hoppas att ni har möjlighet att...
Solklart fall av "Maj, maj måne, jag kan lura dig till Skåne". ;)
Känns inget vidare när nu folk är irriterade, med all rätt, och de surfar in på deras facebook-konton osv. och möter bilder på deras (?) barn. Som...
Det märkliga är ju att själva affärsidén inte är dålig. Har man kapital (handlar inte om några störres summor eg.) att köpa på sig en större mängd...
Enl. Payson´s hemsida: "Payson garanti 1.Köparen och säljaren kommer överens efter avslutad affär. 2.Köparen betalar till Payson som i sin...
Gjorde du en direktöverföring via din internetbank? Använde du Paypal kan du kräva tillbaka pengarna den vägen. Enl. uppgift gick det bra mot...
Flashbacktråden hänvisar hit. Kanske läge att skapa en ny tråd i företagsskvaller eller liknande och höra er för om någon vet något. Om inte annat...
Det mesta har lagts fram lugnt och sakligt. Genom att lyfta upp det som är misstänksamt med denna verksamhet kanske folk börjar fundera själva...
Slog du till på erbjudandet som löper ut idag den 31 april eller?
Hej, Beställde härifrån:...
Dyraren än paketerbjudandet. o_O Paketerbjudandet är ett kapitel för sig. Enl. uppgifter på hemsidan får man surfplatta + 32 Gb minneskort för...
Vad är det som tyder på stress? Har jag någon anledning att känna någon stress? De enda som verkar stressade är "nokiia" och "Hirn". Varför...
Har inget med själva produkten att göra men visar lite på seriositeten. Varför har de ingen tanke över vad som läggs ut på hemsidan. Nu har de...
Men produktspecifikationen är ofullständig. Därtill visar den att de uppgifter som syns på startsidan är något kryddade. Hur seriöst är det?...
Det du tycker är "bla bla" kan vara intressant för andra innan en ev. beställning. Tycker inte du det är relevant att oklarheter kring t ex...
Visst är det så. Det är uppenbart att vissa inte är direkt opartiska om man säger så...
Ang. surfplattan för 555 kr. På ett ställe (startsidan) står det att det är "Multiouch 5-punkter". När man kikar lite närmare står följande...
Kikar man på aliexpress.com inser man att detta pris inte är någon omöjlighet. Speciellt inte när de förmodligen köpt ett stort parti och kanske...
Precis, då kommer jag slänga in en beställning direkt.
Mailade precis ang. fakturabetalning och fick detta till svar: "Tjena Thomas. Vi kommer någongång efter vår ANDRA sändning nu I maj att erbjuda...
Fick märkliga vibbar från hemsidan och bestämde mig för att googla lite och hittade denna tråd. Det är alltså i nuläget ingen som fått vad de...
Kamerfunktionen är viktigast för mig. Tätt följd av batteriprestandan. En aspekt som jag tycker är mycket viktigt att ha med i beräkningarna är...
Satsa på billiga från t ex ebay, oslagbart enl. mig. Copter ger en mycket märklig känsla, har en väldigt grov struktur osv. Mvh: Thomas
Ja, batteriet är bra. Och precis som du nämner räcker minneskortet mer än väl för normala behov. Mycket bra telefon. Mvh: Thomas
Riktigt nöjd än så länge. Upplever inte den som plastig heller som man har läst om i alla tester. Visst, plasten finns där men den känns ändå...
Jasså, pga av jordbävningen i Japan förmodar jag (tyckte jag läste något om det tidigare). Men bra att du tycker det är prisvärt, har lagt in en...
Kan ni rekommendera denna telefon trots att SE verkar ha slutat att producera enheten. Vilket gör att man drar öronen åt sig en aning. Trots allt...